Toon posts:

[R9000 pro] Beeldscherm valt uit na tijdje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ERG irritant probleem :'( . Ik heb een ATI RADEON 9000 PRO 128 MB.
Als ik games speel en ik ga lopen etc (shooters etc.) Dan valt na een poosje mijn scherm even uit }) . Na nog een poos valt het helemaal uit }) }) . Het lampje van het scherm blijft op groen. Met een ander beeldscherm hetzelfde verhaal. Ik heb windows opnieuw geinstalleerd. geen nut gehad. Nieuwe drivers: geen nut. Kaart eruit, schoonemaken en dat soort dingen: geen nut. Harddisk vol: nee

Ik weet het echt niet meer. Nu gaat het zelf met scrollen van de iexplorer bar al fout...

Wie o wie helpt mij???

Alvast bedankt!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
heb je de kaart al is in een compleet andere PC gehad?
zo ja zou ik gewoon terug gaan naar de winkel, want dan is ie namelijk defect

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

het lijkt erop dat het aan de videokaart ligt....

wat voor kaart zit erin?

Verwijderd

Topicstarter
Cker weten in een andere PC gehad!

Verwijderd

sorry

ati radeon 9000

nou die moet het gewoon doen ja

defect dus!

Verwijderd

Topicstarter
een ATI Radeon 9000 PRO met 128 MB geheugen

Verwijderd

zo snel mogelijk terug naar de winkel waar je dat ding gekocht hebt....!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:33
Terug naar de winkel lijkt me, als je vorige kaart deze problemen niet had.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuw moederbord. ik heb al contact opgenomen met de persoon waarvan ik deze kaart heb gekocht. Hij zegt: Het lijkt alsof dit ding is overhit geraakt. Dit leek mij ook al...

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Lees dit eens door voor je een topic opent :P
Forumgedrag topictitel

En wat die kaart betreft: die lijkt me inderdaad niet helemaal gezond. Ik zou zeker teruggaan naar de winkel 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Winnetou op 12-06-2003 19:22 ]

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 19:29
Welkom op GoT. Allereerst wil ik ff zeggen dat je een betere topictitel moet kiezen. Je bent niet de enige met pc problemen hier. De topictitel moet kort en duidelijk aangeven wat je probleem is. Een goede topictitel zou kunnen zijn: [Radeon 9000] beeld gaat op zwart.
Verder ff inhoudelijk: Als de kaart in een andere pc hetzelfde probleem geeft, dan lijkt het meest logisch dat het aan de kaart ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Ok sorry...

Verwijderd

Topicstarter
Daar begint et weer... Knipperdeknipper. Tijd om terug te gaan naar die man...

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 08:30
raak de heatsink eens aan met je vinger, als je je vinger er niet lang op kan houden wordt de chip te warm. Kijk ook even of de eventuele fan draait.

www.hetbsg.nl

Verwijderd

Topicstarter
De fan draait, al gecontroleerd. Nu nog ff de heatsink.

• Genghis Khan
  • Niet online
Het is overduidelijk dat je videokaart het niet meer trekt. Ik zou even teruggaan naar de winkel en vragen of hun hem even kunnen testen met een paar benchmarks.

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik dat zelf niet teste?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Topictitel aangepast.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het veranderen:

BeMark 2002 test

125.7 FPS

Verwijderd

En laat m es een tijdje loopen die test, kijk dan of je beeld weer uit gaat vallen.
Probeer hem daarna eens gewoon op je desktop kijken of iets anders minder intensiefs kijken of het dan ook nog wil gebeuren.

• Genghis Khan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 19:36:
Kan ik dat zelf niet teste?
Jawel, maar doe dat dan in een compleet andere computer bij voorkeur. Als je dat namelijk doet en deze vertoond precies dezelfde mankementen weet je dat het niet aan de overige hardware ligt maar dat het met 100% zekerheid de videokaart is.

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt. Als ik hem fijn laat staan op zn desktop is er NIETS aan de hand! Begin je iets te doen (soms al bij scrollen met internet explorer) dan crasht de boel weer. Eerst kon ik nog wel 5 minuten gamen (WoW :P). Nu gaat dat niet meer
Pagina: 1