Ik heb onlangs ook MSN 6 geinstalleerd. Nu heb ik echter problemen gekregen 
MSN 6 werkte fijn tot opeens hij geen account meer in kon loggen.
Ik heb drie verschillende accounts geprobeerd.
Deze zijn niet geblockt, want hotmail doet het nog wel.
Vervolgens heb ik MSN 6 gedeinstalleerd en er MSN 5 overheen gegooit.
Dacht dat het nu wel werkte, maar hij kon weer niet inloggen.
Weer 3 accounts geprobeerd.
Omdat hij over internetverbinding zuurde dacht ik dat een firewall of zoiets dergelijks MSN tegenhield.
Ik had eerst Norton Personal Firewall.
Die dus eerst gedeinstalleerd en er de Zonealarm overheen gegooit en MSN alle rechten gegeven.
In het netwerk en op internet.
Hij doet het nog steeds niet daarom heb ik deze screenshots gemaakt.

Dit is de foutmelding die ik krijg bij MSN 5

En dit is de foutmelding die ik krijg bij MSN 6
Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem, want ik heb mijn amandelen moeten verwijderen
En dan moet ik 9 dagen binnenblijven. Ik moet er nog 5 en al 2 dagen werkt MSN niet en dan verveel ik me verschrikkelijk.
Dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Mensen kunnen hier ook andere inlogproblemen posten zodat die hier allemaal opgelost kunnen worden
[offtopic]Hoe maak je de plaatjes kleiner en zorg je dat als je erop klikt dat je het plaatje in de goede groote ziet in een nieuw venster. Begrijp de code [img=w,h,1]url van afbeelding met afmetingen + link naar afbeelding[/img] niet[/offtopic]
MSN 6 werkte fijn tot opeens hij geen account meer in kon loggen.
Ik heb drie verschillende accounts geprobeerd.
Deze zijn niet geblockt, want hotmail doet het nog wel.
Vervolgens heb ik MSN 6 gedeinstalleerd en er MSN 5 overheen gegooit.
Dacht dat het nu wel werkte, maar hij kon weer niet inloggen.
Weer 3 accounts geprobeerd.
Omdat hij over internetverbinding zuurde dacht ik dat een firewall of zoiets dergelijks MSN tegenhield.
Ik had eerst Norton Personal Firewall.
Die dus eerst gedeinstalleerd en er de Zonealarm overheen gegooit en MSN alle rechten gegeven.
In het netwerk en op internet.
Hij doet het nog steeds niet daarom heb ik deze screenshots gemaakt.
Dit is de foutmelding die ik krijg bij MSN 5
En dit is de foutmelding die ik krijg bij MSN 6
Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem, want ik heb mijn amandelen moeten verwijderen
En dan moet ik 9 dagen binnenblijven. Ik moet er nog 5 en al 2 dagen werkt MSN niet en dan verveel ik me verschrikkelijk.
Dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Mensen kunnen hier ook andere inlogproblemen posten zodat die hier allemaal opgelost kunnen worden
[offtopic]Hoe maak je de plaatjes kleiner en zorg je dat als je erop klikt dat je het plaatje in de goede groote ziet in een nieuw venster. Begrijp de code [img=w,h,1]url van afbeelding met afmetingen + link naar afbeelding[/img] niet[/offtopic]
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 02:04 ]