MSN Messenger Inlogproblemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs ook MSN 6 geinstalleerd. Nu heb ik echter problemen gekregen :(
MSN 6 werkte fijn tot opeens hij geen account meer in kon loggen.
Ik heb drie verschillende accounts geprobeerd.
Deze zijn niet geblockt, want hotmail doet het nog wel.

Vervolgens heb ik MSN 6 gedeinstalleerd en er MSN 5 overheen gegooit.
Dacht dat het nu wel werkte, maar hij kon weer niet inloggen.
Weer 3 accounts geprobeerd.

Omdat hij over internetverbinding zuurde dacht ik dat een firewall of zoiets dergelijks MSN tegenhield.
Ik had eerst Norton Personal Firewall.
Die dus eerst gedeinstalleerd en er de Zonealarm overheen gegooit en MSN alle rechten gegeven.
In het netwerk en op internet.

Hij doet het nog steeds niet daarom heb ik deze screenshots gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/cenoatsra/GoT/760914/fout@msn5.JPG

Dit is de foutmelding die ik krijg bij MSN 5

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/cenoatsra/GoT/760914/fout@msn6.JPG

En dit is de foutmelding die ik krijg bij MSN 6

Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem, want ik heb mijn amandelen moeten verwijderen :'(
En dan moet ik 9 dagen binnenblijven. Ik moet er nog 5 en al 2 dagen werkt MSN niet en dan verveel ik me verschrikkelijk.
Dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Mensen kunnen hier ook andere inlogproblemen posten zodat die hier allemaal opgelost kunnen worden _/-\o_

[offtopic]Hoe maak je de plaatjes kleiner en zorg je dat als je erop klikt dat je het plaatje in de goede groote ziet in een nieuw venster. Begrijp de code [img=w,h,1]url van afbeelding met afmetingen + link naar afbeelding[/img] niet[/offtopic]

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2024

Coolhva

Dr. Zero Trust

1. Kan je wel verbinding maken als je de firewall uit zet?
2. Heb je de standaard xp firewall van je verbinding aan staan?
3. Kan je wel met een ander IM programma (die met het MSN protocol werkt, zoals Trillian) aanmelden?
4. Kan je via hotmail.com wel met die accounts aanmelden (ff checke)?
5. Heb je software draaien die internet deelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1. Heb ik nog niet geprobeerd
2. Xp firewall staat uit
3. Trillan werkte ook niet.
4. Ik kan wel aanmelden bij Hotmail, ja
5. ZoneAlarm Pro deelt het internet volgens mij

Hij werkt nu opeens maar ik denk als ik hem opnieuw opstart weer niet. Dit had ik de afgelopen dagen ook. En dan elke keer messenger opnieuw instaleren is ook niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik ZoneAlarm Pro goed heb ingesteld en de nieuwste Betá heb gedownload werkt alles weer goed! Als iemand nog vragen heeft laat die het hier maar weten ;)

[offtopic]Weet niemand hoe ik die plaatjes moet resizen en klikbaar kan maken. Ik lees het wel in de Faq maar snap het niet, ssrry :o. Zelfde vraag als in mijn openingspost ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. ja
2. xp firewall staat uit
3. heb geen trillian (maar msn 5.0 doet het uitsekend)
4. ja hotmail aanmelden lukt
5. nope...

nou, zo te zien heb ik alles goed en alsnog doet msn 6 het niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welk OS gebruik je? En als je Xp gebruikt dan heb ik wat liggen rotzooien met accounts. Nieuwe gebruiker aangemaakt, admin. En toen vroeg hij welk e-mail adress en namen via de wizard. Probeer dat eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XP, ik heb geen gebruikers, en ik wil er geen aanmaken ook, want ik loop altijd weg als ik opstart en als ik gebruikers heb blijftie bij dat scherm en dan kan ik weer klikken en w8en (klinkt lui maar heb er geen zin in :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohw, bij 1. ik kan ook geen verbinding maken als me firewall uitstaat, ik dacht dat je met internet verbinding bedoelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Had ik ook! En na een reinstall werkte het perfect! Maar omdat deze topic een week oud is zal je wel de illegale versie hebben! De legale is vandaag uit! Nog steeds BETA maarja! Het is ook een nieuwere versie! 6.0.0268!!!!

Voor XP
Voor 2K
Voor 98 en ME

[ Voor 9% gewijzigd door serhat op 19-06-2003 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja probeer eerst eens de officiele betá :)
Maar dan maak je bijvoorbeeld een 2de gebruiker aan en vervolgens als MSN 6 op die nieuwe werkt dan gooi je de ouwe weg. Alle bestanden behoudt hij toch. Als het werkt is dat toch een kleine moeite. Ik zou het gewoon proberen. Niet geschoten is nooit raak he ;)
Als het niet werkt kan je de gebruiker met zijn bestanden toch gewoon weggooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apacer
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-12-2024
Ben nu ook aan het testen met msn 6 (versie 600268) en heb soms wel moeite met een audio connect of een webcam connect, bijv. gisteravond rond 23.00 uur feilloos webcam/audiochat met kennis en vanavond wel chat mogelijk met typen, maar het duurt erg lang voodat we een audio connect hebben en een webcam/video connect. De verbinding lukte gewoonweg niet, dus maar weer ouderwets typen.

Zou MicroSoft-server problemen geven af en toe?

Was reeds eerder terug gegaan naar msn6 "gelekte beta" en alles werkte voor 100%.

Wat hapert er aan deze allerlaatste beta (600268), hebben meerdere mensen dit ook gemerkt?

Ik kijk het nog effe aan, blijft ie gek doen, dan knal ik de laatste versie er weer af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb gwn problemen met mijn microfoon die in mijn webcam zit gebakken.
Krijg het maar niet voor elkaar, snap er geen barst van.
Kan géén audio-gespreken starten :(

Dan krijg ik deze foutmeldingen:

En van dat geluid snap ik ook nix. Kijken of hij in de Nederlandse officiele versie wel werkt. :) Ik laat wat van me weten :P

Ik heb hier 2 screenies gemaakt van mij instellingen en hoe ik praat en dat moet in orde zijn. In Windows Geluidsrecorder werkt hij namelijk ook perfect.

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/cenoatsra/GoT/760914/microfoon.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/cenoatsra/GoT/760914/volume.JPG

Als ik dan een gesprek probeer te starten.... Ik zat namelijk net heel goed op te letten wat hij deed _/-\o_ :D ... kwam ik erachter dat hij geen verbinding kan maken. Dat staat altijd onderin het venster. hetzelfde als: <user> is een bericht aan het typen. Daarzo :) Hij kon dus niet verbinden terwijl hij dit met de webcam wel kan. Wat is hier het verschil in dan. Ik krijg deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/cenoatsra/GoT/760914/problemen.JPG

Dit was een qoute uit een MSN Messenger 6.0 aangekondigd.

Maar daar geven ze er niet echt antwoord op. Iemand hier een idee :?

edit:
Ik heb dus ook last van de gesprekken starten, maar video lukt goed. Ikheb allen maar problemen met de audio. Ik kan wel ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ook een oplossing hoe het kan dat mijn msn vast loopt als ik dubbelklik op één bepaald persoon 7(8)7
De vorige keer was het ook bij dezelfde persoon, en nu weer :P
Bij iedereen werkt het gewoon, maar alleen bij die persoon loopt ie vast :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja das wel heel erg vreemd. Heeft hij of zij zo'n patch gebruikt dat je niet meer geblockt kan worden? Toen ging hij bij mij ook allemaal vreemd doen.

En voor de mensen waar MSN 6 niet kan inloggen, probeer Trillian en dat is te downloaden van http://www.trillian.cc/ Als Trillian ook niet kan connecten dan ligt het dus aan je internetverbinding of je vuurmuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 13:48:
Ja das wel heel erg vreemd. Heeft hij of zij zo'n patch gebruikt dat je niet meer geblockt kan worden? Toen ging hij bij mij ook allemaal vreemd doen.
Tja, ik kan niet met diegene praten dus dat kan ik niet vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan stuur je hem toch een mailtje of bel je hem. Het zal toch zeker een bekende zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 15:00:
Dan stuur je hem toch een mailtje of bel je hem. Het zal toch zeker een bekende zijn :)
Zo belangrijk is het nou ook weer niet :P Ik wacht wel op de officiele release, hopelijk is het dan verholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat kan je natuurlijk ook doen :)

Voor de mensen die niet kunnen inliggen bij MSN 6, moeten even kijken of MSN 6 wel toegang tot het internet heeft. Dit kan je kijken door bijvoorbeeld Trillian te nemen. Als die ook niet in kan loggen, weet je dat het aan je internet verbinding ligt. Als hij in kan loggen, trillian dus, dan weet je dat MSN 6 niet kan connecten met de MSN-server en dus géén toegang heet tot het internet ;)

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben:) Als er nog andere probs zijn moet je het hiet maar posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand die msn6 op windows server 2003 heeft draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de 6.0 als hij eerst uit was, de beta-versie toen hij hier op tweakers stond, heb ik een maand goed mee gewerkt tot vorige weken ongeveer. Ik wou aanmelden en hij zei dat je een up-date moest instaleren voor verder te gaan, je kon drukken yes or no. Als je no drukt, kun je je niet meer aanmelden zonder die waarschuwing, als ge ja drukt, download hij de nieuwste versie van de 6.0. Die instaleer ik dan, omdak ik geen andere keuze had, ik wil mij aanmelden, druk paswoord in, gaan die 2ventjes beginnen met draaien zo, dan steekt hij ineens vast. Moet ik msn afsluiten, probeer ik opnieuw, steekt steeds weer vast, ook achter reboot. Kan mij gewoon niet meer aanmelden. Instaleer in weer de 5.0, werkt prima.

Ik instaleer de allereerste versie ervan, had ik nog opgeslagen op mijn pc, maar geeft dan weer de waarschuwing.

Ga ik naar de site van msn, download daar de officiele versie van de 6.0, geen beta, instaleer ik, heb weer hetzelfde probleem, steekt vast bij inloggen.

Heb trouwens Windows ME. Maar 5.0 werkt trouwens prima, maar heb toch liever de 6.0.

Iemand ideen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je bedoeld dat hij vastloopt als je je probeert aan te melden.
Ik was net met een vriendin van mij aan het chatten :o en die
heeft ook nog de ouwe MSN 5.0.
Ik gezegd dat ze de nieuwe moest proberen, maar zij heeft ook
hetzelfde probleem als jou én heel toevallig wat mij opvalt
is dat je ook ME gebruikt :*)

Ik weet niet of het daar aan licht maar zij heeft dat ook,
ik ken ook niemand die MSN 6 draaid op ME.
Wie dat wel heeft kan die hier zijn ervaringen melde dan
weten we iig dat het daar niet aan ligt ;)

Heb je trouwens een slome pjoeter :? Want dat heeft zij ook
en daarom kan hij / MSN 6 ook blijven hangen.
Post even je system specs. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm, als je na een nieuwe installatie van msn6 niet meer kunt inloggen, moet je je datum eerst een jaar of 2 terug zetten en dan inloggen. doetie ut nie dan zet je de datum weer terug naar huidige datum en dan doetie ut wel. Is alleen de eerstekeer dat je inloged na een installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slome Pc niet echt, AMd Athlon XP 1700+, enzovoort. Want als ik msn 6.0 afsluit kan ik rustig verder doen op de computer hoor.

Ken wel iemand die ME eeft en er 6.0 op draaien heeft. Maarja, mijn harde schijf is dan ook ietsjes meer verneukt >:) En daarvoor ga ik geen format doen hoor. :)

Ga eens proberen me het trukje van de tijd daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm, als je na een nieuwe installatie van msn6 niet meer kunt inloggen, moet je je datum eerst een jaar of 2 terug zetten en dan inloggen. doetie ut nie dan zet je de datum weer terug naar huidige datum en dan doetie ut wel. Is alleen de eerstekeer dat je inloged na een installatie
Dit kan ook gebeuren wanneer je een bios update hebt gedaan heb ik gemerkt, maar inderdaad na een beetje met de tijd schuiven werkte hij wel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-07 19:50
Dit heb ik ook gehad hehe ik heb zoveel probs al gehad met deze bak maargoed :)
Ik kon op deze bak (workstation ook niet meer inloggen, zelfde error) en op me laptop die via deze bak aan inet hangt wel, geen oplossing te vinden, dus door nood maar op me laptop msn online gehouden, tot ik na een paar dagen gewoon weer in kon loggen met me workstation :)
Rare dingen, het kwam bij mij denk ik doordat ik met Routing & Remote Access stuff en DNS en DHCP zooi in Win2k3 had zitten spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja toch zijn er veel problemen met MSN 6. Zou het niet kunnen zijn dat een deel van het probleem bij hun ligt. Ik merk nu ook veel vaker dat MSN 6 eruit ligt :(
Bij een maar van mij die 500 meter verder woont had dan dit probleem niet meer.
Na een paar keer inloggen werkt het wel weer, maar het zijn toch die foutjes die op een tijdje verelend worden :?

Meld het hier even of het prutsen me de tijd voor jou heeft geholpen B) Dat is net zo fijn voor andere mensen die dit topic lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij blijft hij niet werken. Weer de 6.0 van msn gehaald, geinstaleerd, loopt vast bij inloggen, gezooit me de tijd zoals je daar zei. Nix, blijft nog altijd vastlopen bij het inloggen. Voorlopig weer de 5.0. Zal binnen een maandje wel eens zien of als er al een nieuwe vesie met eventuele bugs eruit.
Pagina: 1