Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL] ir --> rc

Pagina: 1
Acties:

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:57
beste tweakers,

ik stuitte van de week op het volgende probleem.
Op mn pc staat een hele berg muziek, mn slaapkamer met goeie radio(+geluidskwaliteit) is een paar deuren verderop.
ik heb al een fm transmitter gemaakt, en ik kan al mn muziek op mn radio op mn kamer luisteren.
nu moet ik alleen nog schakelen tussen mn pc boxen en mn transmitter.
in mn geluidskaart zitten gelukkig 2 verschillende line-outs. ik kan dus regelen met een sneltoets dat hij schakelt tussen de rear en front.

ik heb ook een ir receiver gemaakt voor mn pc, waarmee ik dus winamp kan aanzetten ( zijn hier al een aantal topics over geweest)
maar ir gaat niet door de muren, dus nu is mijn vraag. Kan ik die ir receiver modden naar een rc receiver. en die afstandsbediening veranderen van ir naar rc ?????? dan zou ik dus vanaf mn kamer mn winamp e.d. kunnen regelen!

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 22:43

BJD

Het makkerlijkste is om voor een eurotje of 30 bij comptecworld een Ati Remote-Wonder te kopen. Of je ir recever te verlengen. Serieel kan tot 10m.

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-11 23:45
offtopic:
kun je dat schemaatje van die transmitter ff online zetten, vinnik wel geinig ideetje

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:57
[rml][ EL] Infrarood-ontvanger zelf maken[/rml] daar staat o.a. het schema, met google vind je ook een boel en de search hierboven ook, maarja