[Distiller], traag opstarten

Pagina: 1
Acties:

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Hallo, ik heb regelmatig een Postscript bestandje gemaakt door een postscript printerdriver vanuit Word

Ik zet deze om in Distiller tot PDF, om vervolgens te plaatsen in Indesign maar nu het volgende, het opstarten van Distiller is retetraag

zodra ik Distiller opstart word mn netwerk gebruik heel hoog, (hij is dan lettertype aan het verzamelen) nu heb ik op mn fileserver ook een fontshare en die gebruikt hij dan ook volgens mij, en die map is ook heel groot dus dan is het wel begrijpelijk dat hij niet zo snel opstart

Oke dus we weten waar het ligt, maar wat doe ik eraan?

Ik heb al gekeken in de Pref's bij instellingen voor de font, maar het helpt geen zier. als ik daar alles (behalve zijn eigen font resource) weghaal dan start hij nog steeds traag op en plukt doodleuk weer extra font van de server.

Het enige wat helpt is de netwerk verbinding killen, nou dat wil ik liever ook niet elke dag doen :)

Iemand ervaring met dit stukje geweldige PDF "tooltje" ?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Distiller is een 'daemon'; die laat je dus gewoon lekker op de achtergrond draaien :)

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
als hij nu als een tray-icon tevoorschijn kwam op het beeld, dan was dat ook oké geweest :)