Verwijderd

Topicstarter
Mensen ik heb een probleem. Wanneer ik wil inloggen op de motorolla modem van wanadoo moest ik altijd het cd-tje gebruiken die wanadoo had geleverd, omdat hier speciale software op staat om het werkende te krijgen. Nu ben ik die cd natuurlijk weer kwijt en om niet 6 uur in de wacht te staan voor het bestellen van deze cd het volgende:

Kan ik ook op een andere manier verbinding krijgen, zoals het kan bij het zwarte com21 modem? Of kan ik misschien die software ergens downloaden. Iig niet op de wanadoo site.

Ik gebruik windows XP prof. en heb dus een wanadoo cable aansluiting met een motorola modem.

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

waar moet je op inloggen dan? op de webserver die in de modem zit? of moet je de wanadoo vpn verbinding aan de praat krijgen?

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

Topicstarter
Ja de laatste. Beetje onduidelijk misschien. Maar ik wil gewoon een internetverbinding maken, maar dan zonder cd dus

Verwijderd

Er zit geen software bij hoor voor het witte modem.
Het is alleen eens scripje zodat gelijk je VPN verbinding geregd staat.
Alleen dat is voor tweakers niet moeilijk gewoon de aanwijzingen van de brief of site volgen en het is ook zo gepiept.
http://eservice.casema.tv...xp/e_wxp_install_ovz.html

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat dus om het bestand IPSECRA.EXE! Ik heb echter dit bestand niet, omdat ik de cd niet heb. Kan ik dit bestand ergens vinden?

Verwijderd

Ok misschien heb je hier iets aan

File: sig2dat:///|File:IPSECRA.EXE|Length:177664Bytes,174KB|UUHash:=Q/tWuuFAA1qPP9tOww0w6P9J/f8=| Copy paste in de browser.

Length:177664Bytes,174KB
UUHash:=Q/tWuuFAA1qPP9tOww0w6P9J/f8=

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt erop dat de link niet werkt
Pagina: 1