hela hola ik heb het weer naar mijn zin (not) 
Ik heb een probleem.
door meerdere zaken kan ik geen ADC connector gebruiken voor de migratie van exchange 5.5 naar 2000 op een andere server. dus plies kom daar niet mee
Ik mot 800+ custom recipients overhevelen van exchange 5.5 naar exchange 2000 op andere server. Ik heb al deze adressen geexporteerd en probeer ze met de tool CSVDE.exe te importeren in mijn AD.
maar nu zegt ie dus dat het object al bestaat
Ik word gek.. morgen moeten we alles gaan overhevelen naar de nieuwe server en ik heb die fokking adressen niet in kunnen lezen..
please help
stukkie van die csv sorry voor opfucken van forum
error die ik krijg:
Add error on line 2: Already Exists
The server side error is "An attempt was made to add an object to the directory
with a name that is already in use."
0 entries modified successfully.
An error has occurred in the program
Ik heb een probleem.
door meerdere zaken kan ik geen ADC connector gebruiken voor de migratie van exchange 5.5 naar 2000 op een andere server. dus plies kom daar niet mee
Ik mot 800+ custom recipients overhevelen van exchange 5.5 naar exchange 2000 op andere server. Ik heb al deze adressen geexporteerd en probeer ze met de tool CSVDE.exe te importeren in mijn AD.
maar nu zegt ie dus dat het object al bestaat
Ik word gek.. morgen moeten we alles gaan overhevelen naar de nieuwe server en ik heb die fokking adressen niet in kunnen lezen..
please help
stukkie van die csv sorry voor opfucken van forum
code:
1
2
| objectClass,displayName,mailNickname,DN,targetAddress contact,Administrator_BE,Administrator BE,"CN=Users,DC=piasnl,DC=local",SMTP:Administrator@domein.nl |
error die ik krijg:
Add error on line 2: Already Exists
The server side error is "An attempt was made to add an object to the directory
with a name that is already in use."
0 entries modified successfully.
An error has occurred in the program
[ Voor 14% gewijzigd door RoRoo op 12-06-2003 15:23 ]
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku