Hallo,
ik heb een klein probleempje wat ik toch graag met jullie wil delen,
ik heb een hele mooie water setup gemaak, met o.a. een vriezer e.d.
nou is het volgende het geval, na de isolatie doet mijn pc het niet meer.
(voor de isolatie kreeg ik last van condens) Ik heb zelf een Epox 8Rda en een xp2200 die voor het probleem op bijna 2200Mhz. liep.... maar naar een poosje wil je meer
anyway... het probleem : aldus mijn mbord krijg ik de melding C1 (op het ledje van epox) in mijn boekje staat dat "auto detecion of L2 cache (socket7 and below)
tot zover ik weet zit er cache op de proc. maar ik heb helemaal niks aan de proc gedaan, heb alleen de boel goed geisoleerd, dus koelblok,slangen, achterkant mbord. Dit alles heb ik met rubber gedaan (muismatjes) dat moet het probleem niet zijn. De processor core e.d. ziet er perfect uit, ik heb meerdere twinmos reepjes erin gehad, maar ik krijg constant de zelfde melding, C1 en dan stopt de pc ermee...
Mijn water temp is -11c en mijn proc (was) dan 19c idle
wie o wie heeft suggesties ?
mijn spec
Epox 8rda rev 1.1
2x 256 twinmos 3200 (nee geen winbond chips)
AMD xp2200
Club 3d radeon 9700
WD schijfje
Voor dat er mensen met slotjes e.d. roepen,
ik heb de FAQ duidelijk gelezen, en ik heb ook echt wel het 1 en het ander aan search gedaan.
dus mocht je tips hebben,
Graag.
ik heb een klein probleempje wat ik toch graag met jullie wil delen,
ik heb een hele mooie water setup gemaak, met o.a. een vriezer e.d.
nou is het volgende het geval, na de isolatie doet mijn pc het niet meer.
(voor de isolatie kreeg ik last van condens) Ik heb zelf een Epox 8Rda en een xp2200 die voor het probleem op bijna 2200Mhz. liep.... maar naar een poosje wil je meer
anyway... het probleem : aldus mijn mbord krijg ik de melding C1 (op het ledje van epox) in mijn boekje staat dat "auto detecion of L2 cache (socket7 and below)
tot zover ik weet zit er cache op de proc. maar ik heb helemaal niks aan de proc gedaan, heb alleen de boel goed geisoleerd, dus koelblok,slangen, achterkant mbord. Dit alles heb ik met rubber gedaan (muismatjes) dat moet het probleem niet zijn. De processor core e.d. ziet er perfect uit, ik heb meerdere twinmos reepjes erin gehad, maar ik krijg constant de zelfde melding, C1 en dan stopt de pc ermee...
Mijn water temp is -11c en mijn proc (was) dan 19c idle
wie o wie heeft suggesties ?
mijn spec
Epox 8rda rev 1.1
2x 256 twinmos 3200 (nee geen winbond chips)
AMD xp2200
Club 3d radeon 9700
WD schijfje
Voor dat er mensen met slotjes e.d. roepen,
ik heb de FAQ duidelijk gelezen, en ik heb ook echt wel het 1 en het ander aan search gedaan.
dus mocht je tips hebben,
Graag.