Hey allemaal,
Ik ben nu bezig met een programma dat via Winsock useraccounts kan gebruiken alleen daar had ik een vroeger project van mij voor gebruikt alleen toen had ik het met een listbox gemaakt.
Nu wil ik echter het met een Listview gaan maken want dan kan ik de twee verschillende texten (Username en Password) onder een verschillende collom opslaan.
Zo zag het er eerst uit:
+---------------------------+
| Username:Password |
Nu ziet het er zo uit:
+--------------+---------------+
| Username | Password |
(Gescheiden door dan twee tabs)
Nu heb ik het volgende script:
Alleen hoe zet ik dit script om naar dus de manier met die tabs ?
Ik zit op dit moment ook zelf even te proberen alleen ik ben nog niet zo ver zodat het een beetje werkt, als ik meer heb dan post ik het
Alvast bedankt,
Erik
Ik ben nu bezig met een programma dat via Winsock useraccounts kan gebruiken alleen daar had ik een vroeger project van mij voor gebruikt alleen toen had ik het met een listbox gemaakt.
Nu wil ik echter het met een Listview gaan maken want dan kan ik de twee verschillende texten (Username en Password) onder een verschillende collom opslaan.
Zo zag het er eerst uit:
| Username:Password |
Nu ziet het er zo uit:
| Username | Password |
(Gescheiden door dan twee tabs)
Nu heb ik het volgende script:
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| For i& = 0 To List1.ListCount - 1 'Check of het overeenkomt If List1.List(i) = strUser & ":" & strPass Then 'Goede Login Winsock1(Index).SendData ("00_DISP " & strUser & " logged in successfully at " & Now) Winsock1(Index).Tag = "LOGGED IN" Exit Sub End If Next i& |
Alleen hoe zet ik dit script om naar dus de manier met die tabs ?
Ik zit op dit moment ook zelf even te proberen alleen ik ben nog niet zo ver zodat het een beetje werkt, als ik meer heb dan post ik het
Alvast bedankt,
Erik
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 14:34 . Reden: Code was een beetje lang :) ]