Toon posts:

[XP] "Snel" toetsen voor leestekens?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is mogelijk in windows 2000 om door bijv een " ' " teken te tikken, dan een klinker en zodoende een é oid te krijgen. Nu wil ik deze functie in XP inschakelen, maar ik weet niet hoe (kan niets vinden bij toegankelijkheidsopties oid).

Wie kan me helpen?

ps ja ik heb gezocht, maar aangezien ik niet weet hoe deze functie heet wordt het zoeken een beetje moeilijk ;)

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-08 23:10
Dit zit standaard in Windows XP hoor... Probeer maar eens Start>Uitvoeren " ' " en dan " e " dan krijg je "é". Anders moet je wellicht je toetsenbordinstellingen wijzigen. Suc6

Verwijderd

Topicstarter
@Gody: dat is 't em net... ik kan niet zo'n optie vinden!

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 10:03
Met je toetsenbord instellingen op Nederlands doet ie dat bij mij. Erg onhandig als je aan het programmeren bent :-)

Verwijderd

Topicstarter
Obliterator schreef op 12 juni 2003 @ 14:22:
Met je toetsenbord instellingen op Nederlands doet ie dat bij mij. Erg onhandig als je aan het programmeren bent :-)
Euh helaas...werkt niet :(

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Staat beschreven in de FAQ van WOS, alleen dan omgekeerd, omdat de meeste mensen juist NIET willen dat er na een " of ' eerst een spatie moet komen voor je verder kunt typen. :+

Zie Windows Operated Systems - FAQ

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Dankje adelaar, het werkt al :D

grtz!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

You're welcome

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1