maatje van me wil een subwoofer aansluiten op een autoradio zonder sub uitgang.
Nu hij heeft zo'n ford radio (ford focus) versterker in de kofferbak ligt er al maar nu de speaker input nog.
Hoe moetten we deze aansluiten op de versterker?
Ik dacht gewoon parallel over de achtertse speakers.
maar we hebben nu de gewone tulp stekkers tot achter de radio en er zit wel zo'n mooi blokje (geel) voor de speakers achter in de radio maar hoe weten we nu welke vier draden we nodig zijn om daar de vertsterker op aan te sluiten? (we knippen die tulpstekkertjes er wel af)
weet iemand welke vier draden we nodig zijn en elke dan de plus of de min is?
tot slot
de voeding van de versterker is aal aangesloten en de remote draad ookal het gaat dus alleen om het audio signaal (hi input)
Nu hij heeft zo'n ford radio (ford focus) versterker in de kofferbak ligt er al maar nu de speaker input nog.
Hoe moetten we deze aansluiten op de versterker?
Ik dacht gewoon parallel over de achtertse speakers.
maar we hebben nu de gewone tulp stekkers tot achter de radio en er zit wel zo'n mooi blokje (geel) voor de speakers achter in de radio maar hoe weten we nu welke vier draden we nodig zijn om daar de vertsterker op aan te sluiten? (we knippen die tulpstekkertjes er wel af)
weet iemand welke vier draden we nodig zijn en elke dan de plus of de min is?
tot slot
de voeding van de versterker is aal aangesloten en de remote draad ookal het gaat dus alleen om het audio signaal (hi input)
[ Voor 4% gewijzigd door sjorsfeenema op 12-06-2003 14:05 ]
die van hen is mooi....