Toon posts:

GPRS instelling Pay&go

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb hier zo een SE T300, een echt goed toestel alleen als ik probeer een wap (gprs) sessie te starten krijg ik als fout: Onjuist toegangspunt (APN) weet iemand hoe ik die kan verhelpen en toch via GRPS kan wappen?

alle info welkom

Grtz
-S-

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

D'r mist wat info om hier wat zinnigs over te kunnen zeggen. Welk netwerk, heb je abonnement of prepaid, heb je een GPRS abonnement, wat heb je als APN ingesteld, heb je de instellingen goed overgenomen....
enz :) Dus kom maar met wat meer info!

Verwijderd

Topicstarter
M Pay&Go is prepaid van proximus ik dacht dat de meesten dat wel wisten maar ok :)

Ik heb zelf niets ingesteld ik heb gewoon mijn toestel gekocht in de winkel met een sticker erop van GRPS ready (natuurlijk voor mijn netwerk) dan ga ik er ook avn uit dat alle instellingen kloppen..

En ik heb zelf al nagekeken dat je met Pay&go weldegelijk kunt wappen dus ik beschik over grps via mijn kaart

• Korakal

Korakal

Up up up!

Ah, 't is Belgisch! Vandaar dat het mij als Nederlander niet zoveel zei :)

GPRS Ready zal waarschijnlijk op het toestel duiden, en niet op het netwerk (icm jouw prepaid aansluiting). Wappen hoeft niet per sé over GPRS te gaan, dat kan ook over CSD (GSM data zeg maar).
Ik zal even kijken of ik iets bij Proximus kan vinden over GPRS gebruik bij prepaid.

[edit]
Ik kan tot nu toe niks vinden op de proximus website dat het gebruik van GPRS icm prepaid vermeldt. Wél hebben ze het over een WAP-tarief per minuut, dat MOET dus wel via GSM-data gaan. Je moet dus even de instellingen voor WAP opzoeken voor gebruik zónder GPRS. Ik denk niet dat je GPRS kunt gebruiken.

[ Voor 32% gewijzigd door Korakal op 12-06-2003 13:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ah ok sorry voor de ontbrekende info.

Ik wil over gprs omdat het me dan goedkoper uitkomt :d

Nu heb ik ook iets gevonden dan ik mijn instelling kan aanvragen vor mijn GSM via sms dit heb ik nu ook gedaan maar nog niets ontvangen.

Ik begin er ook meer aan te denken dat die gprs ready op mijn toestel slaat dan op mijn netwerk :s

• Korakal

Korakal

Up up up!

(zie edit hierboven)
GPRS zal je dus alleen in combinatie met een abonnement kunnen gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik maar eens snel de winkel zal binnenspringen om meer info, lijk me het gemakkelijkst.

Bedankt voor de info!
Pagina: 1