[MP3] Mixes in stukken hakken?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-08 20:35
Ik ben al een tijdje op zoek naar een programma dat MP3' mixes makkelijk in stukjes hakt zodat je losse MP3's hebt. Ik wil aan kunnen geven waar ik wil hakken en dan moet ie de dichtsbijzijnde (bijna) nuldoorgang pakken (om ploppen en kraken tegen te gaan).

Na het selecteren van de overgangen moet ie er losse MP3's uitgooien met dezelfde kwaliteit. Ik heb in de FAQ wel wat gevonden om MP3's te editen, maar ik heb niet deze optie gevonden in dat progje.

Bestaat er zoiets?

• Beekforel
  • Laatst online: 13:10

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Wat heb je gevonden dan?
CoolEdit kan een hoop dacht ik..

• Da_Jackal
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-08 17:15
Zoek eens op Google.com op "MP3Cutter"...Dan vind je wel goede links.

• frapex
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:30

frapex

got r00t

http://musicutter.host.sk/

en nu niet meer zeuren he? :)

Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)

• Benadski
  • Laatst online: 11-08 20:35
Ik zal niet meer zeuren, dat musicutter werkt wel lekker! :9

Met MP3Cutter kan ik niet makkelijk hakken en CoolEdit kan volgens mij niets zonder te (de)coderen, correct me if i'm wrong. Misschien kan het wel snel en netjes met deze programma's maar het is me nog niet gelukt...

• DJTimo
  • Laatst online: 17:29

DJTimo

Cuyoapart.mza

Benadski schreef op 12 juni 2003 @ 13:50:
Ik zal niet meer zeuren, dat musicutter werkt wel lekker! :9

Met MP3Cutter kan ik niet makkelijk hakken en CoolEdit kan volgens mij niets zonder te (de)coderen, correct me if i'm wrong. Misschien kan het wel snel en netjes met deze programma's maar het is me nog niet gelukt...
Cool Edit is een WAV editor. Je mp3 wordt dus naar WAV omgezet, dan kun je knippen en doen en dan weer als mp3 opslaan. Het programma kan heel veel. een van de nadelen die ik eventueel kan verzinnen is dat de temp files wat groter worden, omdat dit dus allemaal wav files zijn.

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

Verwijderd

Ik gebruik al jaren MP3Surgeon. Gaat prima. Bij mixes of live-opnames niet vergeten de pauzes op 0 sec te zetten in Nero.
Pagina: 1