Deze vraag hoort waarschijnlijk thuis op de fora van day of defeat en/of cheating death maar aangezien je daar meestal reacties krijgt als:
>lol... read the manual dude
>you suck if you can't get this simple program to work
>etc
probeer ik het eerst maar even op een 'beschaafd' forum
Het probleem is dat ik, hoewel cheating-death op de achtergrond draait, ik toch iedere keer van servers word gekicked met de mededeling dat ik cheating death moet hebben geïnstalleerd alvorens ik mag inloggen... download van www.unitedadmins.com/blabla.php
Het gekke is eigenlijk dat ik tot voor kort geen enkel probleem had met DOD (zonder CD!)
Ik heb DOD al opnieuw geïnstalleerd, cheating death opnieuw geïnstalleerd, oudere versies van cd geprobeerd maar niets helpt.
Heeft iemand vergelijkbare problemen met DOD en Cheating Death? En hoe heb je ze opgelost?
Software
Day of defeat v1.0, retail
Cheating-death 2.12.1.6
Hardware
ADSL verbinding
SMC 7404WBR modem/router
>lol... read the manual dude
>you suck if you can't get this simple program to work
>etc
probeer ik het eerst maar even op een 'beschaafd' forum
Het probleem is dat ik, hoewel cheating-death op de achtergrond draait, ik toch iedere keer van servers word gekicked met de mededeling dat ik cheating death moet hebben geïnstalleerd alvorens ik mag inloggen... download van www.unitedadmins.com/blabla.php
Het gekke is eigenlijk dat ik tot voor kort geen enkel probleem had met DOD (zonder CD!)
Ik heb DOD al opnieuw geïnstalleerd, cheating death opnieuw geïnstalleerd, oudere versies van cd geprobeerd maar niets helpt.
Heeft iemand vergelijkbare problemen met DOD en Cheating Death? En hoe heb je ze opgelost?
Software
Day of defeat v1.0, retail
Cheating-death 2.12.1.6
Hardware
ADSL verbinding
SMC 7404WBR modem/router