Toon posts:

Day of Defeat (retail) & Cheating Death

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze vraag hoort waarschijnlijk thuis op de fora van day of defeat en/of cheating death maar aangezien je daar meestal reacties krijgt als:
>lol... read the manual dude
>you suck if you can't get this simple program to work
>etc
probeer ik het eerst maar even op een 'beschaafd' forum _/-\o_ ;)

Het probleem is dat ik, hoewel cheating-death op de achtergrond draait, ik toch iedere keer van servers word gekicked met de mededeling dat ik cheating death moet hebben geïnstalleerd alvorens ik mag inloggen... download van www.unitedadmins.com/blabla.php
Het gekke is eigenlijk dat ik tot voor kort geen enkel probleem had met DOD (zonder CD!)

Ik heb DOD al opnieuw geïnstalleerd, cheating death opnieuw geïnstalleerd, oudere versies van cd geprobeerd maar niets helpt.

Heeft iemand vergelijkbare problemen met DOD en Cheating Death? En hoe heb je ze opgelost?

Software
Day of defeat v1.0, retail
Cheating-death 2.12.1.6
Hardware
ADSL verbinding
SMC 7404WBR modem/router

Verwijderd

al het hele spel en alles er af gegooit? dus uninstall en daarna ook alles weg gooien, misschien nog even een reg cleaner er over heen... opnieuw instaleren en nog eens kijken of het werkt, probeer het ook even in een andere directory te installeren

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 15:22 ]

Verwijderd

ik denk dat het komt vanwege dat er al een dod v3 is en daarmee cheating dead wel lukt...

*ik hoop dat dit helpt...

(vind cheating death zelf niet zooo het is wel makkelijk maar je hebt voor de ene wel een CD nodig en voor de andere niet :S)

Verwijderd

offtopic:
HoloX, MSN smileys werken hier niet...

Verwijderd

offtopic:
sorry thnx ben net nieuw

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties... ik had dit allemaal al eens geprobeerd (behalve die tip over het register van Hiro Shima)... het werkt echter niet... heb wel een oplossing gevonden... geen Cheating Dead servers meer!!!

:)

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
cheating death is uit.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 15:40
Ik heb juist het idee dat C-D steeds meer in is :( Ik wordt regelmatig van een server nl. afgegooid, omdat ik hem eerst moet starten :(

Misschien ga ik nu wel iets heel doms zeggen (voor jou of voor mij) maar heb je c-d wel gestart voordat je DoD gestart hebt?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-02 12:02
CD kom je veel op duitse servers tegen.
je komt het ook vrij vaak tegen op newbie servers.

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 15:40
Jammer genoeg is het niet altijd duidelijk voordat je een spel start dat er met c-d gewerkt wordt. Dan wordt je er af gekieperd, moet je weer dat c-d starten en dan is de server vol. Wil je connecten naar een nieuwe werkt die weer niet met c-d :(

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-02 12:02
ge-flopt schreef op 13 June 2003 @ 08:53:
Jammer genoeg is het niet altijd duidelijk voordat je een spel start dat er met c-d gewerkt wordt. Dan wordt je er af gekieperd, moet je weer dat c-d starten en dan is de server vol. Wil je connecten naar een nieuwe werkt die weer niet met c-d :(
connect met hlsw of ander fatsoenlijk connect proggie, deze starten anticheats automatisch als je een server joint die het vereist. www.hlsw.org

Verwijderd

Topicstarter
thnx unfor.... ga dat hlsw gelijk uitproberen!

Verwijderd

hee jongens ik heb ff een vraagie ik heb gister dus day of defeat gekocht maar ik vind die wapens afentoe mar beetje klote als je aan het schieten bent zeg maar dan gaat dat wapen echt helemaal omhoog dus het richten is beetje klote is dat bij jullie ook zoow ?

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-02 17:36

w0w

Door Neo-85 - Sunday 29 June 2003 12:58

hee jongens ik heb ff een vraagie ik heb gister dus day of defeat gekocht maar ik vind die wapens afentoe mar beetje klote als je aan het schieten bent zeg maar dan gaat dat wapen echt helemaal omhoog dus het richten is beetje klote is dat bij jullie ook zoow ?
ja dat is zo, dat is nou realisme in FPS......

Wat ik trouwens nog steeds niet snap, waarom CD nog bestaat; er komen steeds meer en betere OpenGl hacks die CD (of elk ander cheat-detectie systeem) niet kan achterhalen; nutteloos dus

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-02 16:23
unfor schreef op 13 June 2003 @ 07:16:
CD kom je veel op duitse servers tegen.
je komt het ook vrij vaak tegen op newbie servers.
heb jij een betere oplossing tegen cheats dan?
t schijnt dat cheating death gewoon het beste werkt omdat deze zich op de client uitvoert, ja ik weet VAC doet dat ook maar VAC is te omzeilen.

Nu draai ik op onze public-server gewoon hlguard dat in principe wel goed werkt maar waar volgens mij niet meer aan gewerkt wordt (weet ik niet zeker trouwens)

Icons are overrated

Pagina: 1