Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heeft iemand enig idee of je de t-mobile mda'tjes ook in nederland kan kopen? In Duitsland kan je hem nl. wel kopen (http://www.t-mobile.de/shop/1,1800,2963-_2841,00.html). Ik heb me rot gezocht op internet, (ook t-mobile in nederland) maar geen succes. :?

Verwijderd

Dat ding is volgens mij niks anders dan de XDA van o2, hij ziet er wat anders uit alleen en is wat goedkoper.

• CTVirus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02 11:29

CTVirus

Dexterslab FAN

Ja heet hier een xda (o2) met 64 mb geheugen, precies hetzelfde ding verder.

Verwijderd

Topicstarter
Alleen volgens mij zit er geen gps module op.... of wel?

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 12:23:
Alleen volgens mij zit er geen gps module op.... of wel?
Als je even op een pocketpc site heb gekeken dan heb je denk ik al wel gemerk dat een GPS 99,9% van alle keren een optie is. Deze moet je dus bijna altijd appart erbij kopen. Er zijn natuurlijk ook wel pakketten waarbij een GPS zit bijvoorbeeld op de site van dixons

Neem ook eens een kijkje bij www.pdashop.nl

En voor nieuwe leden op GoT heb ik de volgende tip. Gebruik de ZOEK functie

Assume there are no rules and it's one big free for all

• pruiter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-02 09:48
T-mobile gaat deze MDA niet in Nederland verkopen. De nieuwe versie met ingebouwde camera zal wel door T-Mobile Nederland aangeboden gaan worden. De verwachting is dat dat ongeveer in September zal gaan gebeuren.

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

hmm interessant pruiter.Ik dacht eerlijk gezegd dat ze deze zomer in Nederland geintroduceerd zouden worden. icm t-zones (vodafone live achtig).
Ik werk part-time bij t-mobile (niet dat ik dan meer info heb) maar ik heb iemand met een niet duitse mda doos zien lopen.

...gamen blijft leuk...

• pruiter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-02 09:48
Wat ik van T-mobile heb begrepen is dat ze wilden wachten op de nieuwe versie van de MDA. T-zones zal binnenkort al geintroduceerd worden met oa. de Nokia 3650.

Er wordt binnen T-mobile wel beperkt getest met de MDA. De Camera versie zal door een groot aantal T-mobile mensen getest gaan worden voordat hij op de markt komt .... misschien dus even goed opletten binnen het bedrijf en jij kunt ook proefpersoon worden :)

[ Voor 46% gewijzigd door pruiter op 13-06-2003 08:47 ]

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-02 16:34
Ik denk dat de TS GPRS bedoelt ipv GPS
Pagina: 1