Toon posts:

Digitale uitgang Audigy II Pl.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een id waar ik een kabel kan krijgen om de digitale uitgang van mn Audigy II platinum te verbinden met mn luidsprekersetje? hier zit namelijk zo'n 9 polige 'din-8ige' aansluiting op.

de search geeft geen concrete resultaten btw

zo staat de kabel in de manual:

Afbeeldingslocatie: http://www.thinx.nl/images/stekker.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 11:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
k heb inmiddels alle computerzaken al gebeld en geen een die me die kabel kan verkopen ... HELP !!!! 8)7

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

die aansluiting is specifiek voor creative speakers op creative videokaarten en maakt je geluid totaal niet beter, gebruik gewoon je normale aansluitingen, werkt ook prima

(en als je een creative speakerset hebt, zat de kabel daarbij geleverd en anders even creative nederland mailen).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
JvS schreef op 12 June 2003 @ 12:08:
die aansluiting is specifiek voor creative speakers op creative videokaarten en maakt je geluid totaal niet beter, gebruik gewoon je normale aansluitingen, werkt ook prima

(en als je een creative speakerset hebt, zat de kabel daarbij geleverd en anders even creative nederland mailen).
Ik heb via de analoge uitgangen nogal last van ruis en hoopte het via de digitale weg te verhelpen eigenlijk. dat moet toch de oplossing zijn ?!?!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-07 20:45
Die digitale aansluiting moet je toch eerst aan een versterker koppelen die een digitale RCA aansluiting heeft. anders krijg je geen geluid. je kan zo een minijack -> RCA converter kopen voor 2 euro in een electro hobby zaak.

die digitale aansluiting is dus niet te gebruiken op een analoge ingang van je speakers. je zou dus die andere analoge speaker aansluitingen op de audigy 2 moeten gebruiken voor je speakers.

• Necrobic
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
En deze kabel ken je op de online shop van creative bestellen. URL weet ik niet meer maar heb ze toen gemailed en hij staat gewoon suf op hun webshop.

D8 iets van 12 euro wel veel en in een ander topic stond dat je deze gratis kon krijgen, maar daar doen ze dus niet meer aan helaas.

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op wat voor speakerset wil je ze aansluiten dan? :? Je bent een beetje karig met je inforumatie

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
JvS schreef op 12 June 2003 @ 12:37:
Op wat voor speakerset wil je ze aansluiten dan? :? Je bent een beetje karig met je inforumatie
Owkee hier wat meer info... het gaat om een speakerset van DK Digital .. hier niet zo bekend maar is echt top...
Gaat om dit setje http://www.dk-digital.de/indexprodukte70.html

in de specs kun je ook zien dat er een 9 polige din aansluiting opzit en dat lijkt mij dus digitaal en niet analoog zoals iemand hiervoor zij.

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 17:26

jasjenl

Liab A Tymo

Als ik dat speakersetje eens zo bekijk, lees ik nergens dat dat ding een digitale input heeft, dus ik betwijfel ten zeerste of je op die din ingang wel een digitaal signaal kunt invoeren. Volgens mij is 't gewoon ook een analoge ingang, alleen dan alle kanalen in één stekkertje samengevoegd ipv losse snoertjes voor elk kanaal.

Verwijderd

Topicstarter
jasjenl schreef op 12 June 2003 @ 15:00:
Als ik dat speakersetje eens zo bekijk, lees ik nergens dat dat ding een digitale input heeft, dus ik betwijfel ten zeerste of je op die din ingang wel een digitaal signaal kunt invoeren. Volgens mij is 't gewoon ook een analoge ingang, alleen dan alle kanalen in één stekkertje samengevoegd ipv losse snoertjes voor elk kanaal.
Die tekening in de mijn eerste post in dit topic staat linksonder dus een speakerset, waar die dus in gaat. en das net zo'n stekker..
Maar k heb inmiddels al een kabel gekocht bij de webshop van creative. dus wat mij betreft..............case closed _/-\o_

thank you all guys

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 17:26

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 00:22:
Die tekening in de mijn eerste post in dit topic staat linksonder dus een speakerset, waar die dus in gaat. en das net zo'n stekker..
Maar k heb inmiddels al een kabel gekocht bij de webshop van creative. dus wat mij betreft..............case closed _/-\o_
En werkt 't ook? Of heb je de kabel nog niet binnen?

Verwijderd

Topicstarter
jasjenl schreef op 13 June 2003 @ 13:52:
[...]
En werkt 't ook? Of heb je de kabel nog niet binnen?
Ik heb de kabel nog niet binnen, geen id hoe lang dat gaat duren.... maar als ie er is zal ik mn bevindingen hier wel posten
Pagina: 1