Exchange 5.5 -> outlook inlog probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Crewlz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04-2024
Ik heb een probleem op mijn stage. Ik was hier gisteren voor de laatste dag en mijn begelijder is al een maand geleden ontslagen dus ik was de postmaster. Nu wilde ik gisteren een ander postmaster maken, maar deze kwam zijn mailbox niet meer in. Dus ik "alles" weer terug zetten. Maar nu krijgt hij nog steeds de melding "U bent niet gemachtigd om in deze mappen te komen" of zo. Ik heb me al helemaal suf gezocht maar denk dat ik nog ergens iets moet invullen of zo. Heeft iemand een enig id waar dit zou kunnen zitten. Ik heb het ook al via een ander account geprobeerd maar het is dus de mailbox die geblocked is. k heb al gezocht en M$ gebeld maar daar moet ik 250 euro voor neerleggen en daar heb ik geen zin in en geen toestemming.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Ik wil niet nog langer hier zitten dan nodig is :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

1. Wat is nou eigenlijk je probleem?
2. Wat versta je onder "alles" weer terugzetten?
3. Kan je niet naar de beheerder van jullie Exchange server gaan (of is hij ontslagen :X)?

[ Voor 6% gewijzigd door BtM909 op 12-06-2003 11:43 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Crewlz
Mijn probleem is dus dat die gebruiker die melding krijgt en vervolgens niet meer in zijn mailbox komt.
Er zijn hier verder geen ICT mensen meer (die is dus ontslagen)
En met alles bedoel ik dus de weizigingen die ik gemaakt heb om die gebruiker postmaster te maken. Ik dacht dus alles vandaag die quoten.

[ Voor 8% gewijzigd door Crewlz op 12-06-2003 11:49 . Reden: spelfouten ]

• drecaise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 17:02
ik heb wel eens een gebruiker gehad die niet kon inloggen op z'n mailbox toen ik het vinkje bij Hide from addressbook had aangezet (ben er nog steeds niet helemaal uit waar of dat gedrag vandaan kwam). Iig eens waard om dat ook te controleren.

pizzaguys get all the pussy

• Crewlz
DIe staat al uit dus dat kan het iig niet zijn.

Verwijderd

Als ze geen ICT er hebben laat ze dan lekker in hun eigen soep gaar koken zeg. Komop he, een exchange server en wat nog meer zonder beheerder ?

• drecaise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 17:02
ik zou dan even een engelse outlook proberen op te snorren en de exacte melding in de knowledgebase van Microsoft te gooien

pizzaguys get all the pussy

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

momania

iPhone 30! Bam!

Is dit niet een NTFS rechten probleem op de map waar de mailbox bewaard wordt?
Crewlz schreef op 12 June 2003 @ 11:34:
k heb al gezocht en M$ gebeld maar daar moet ik 250 euro voor neerleggen en daar heb ik geen zin in en geen toestemming.
Het bedrijf waar Steve Ballmer CEO is heet Microsoft en kort je af met MS. Termen als M$ en Mickeysoft zijn enkel kinderachtige verbasteringen en voegen niets toe. Dus ajb niet doen. Ditzelfde geldt ook voor Linsux etc. Een gefundeerde discussie over pro en cons mag natuurlijk, maar dit is enkel flamen.
En wat heb je zoal allemaal gezocht en geprobeerd wat niet werkte behalve "alles" terug zetten.
Zoek in de logboeken anders een foutmelding/error code en kijk even in de Knowledge Base op http://support.microsoft.com

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Crewlz
Sorry van het M$ d8 dat dit een standaard afkorting was geworeden, maar het lijkt er op dat i door een of andere misterieuze wijze het weer doet.
Iig bedankt!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

een standaard afkorting
Inderdaad: gewoon meepraten zonder er over na te denken ;)

Maar goed, opgelost dus :)

En omdat er zo zonder duidelijke foutmeldingen of 'echte' oplossingen / methoden is het ook geen aanwinst voor de search ben ik bang --> slotje :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.