[XP]Hangt tijdens Windows XP scherm

Pagina: 1
Acties:

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 16:31
Hallo, ik heb een pc geinstalleerd met Windows XP Home Edition, alleen tijdens de installatie heeft XP de opstart schijf de letter F gegeven en dit wilde ik graag C hebben.
Dus via GoT een topic hierover gevonden en via een knowledge base atrikel die letter veranderd alleen blijft XP nu steken op het blauwe Windows XP scherm, ook als ik in veilige modus op start.
Heb de repair al geprobeerd maar dan krijg ik een dos scherm en kan ik verder weinig. Heeft iemand suggesties wat ik kan doen?

Hail to the king baby!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 17:25

megaleo

Special member

Ik zou zeggen ff opnieuw installeren. Heb je ook geen last van foutmeldingen en weet ik veel wat.
Ik heb het namelijk ook een keer gehad. :( Als je er verder nog geen andere programma's hebt opgezet is dat de snelste en beste manier lijkt mij. :)

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 16:31
er staat wat e-mail(Outlook Express) en misschien wat documenten op, blijven die bewaard als ik er gewoon over heen installeer?

Hail to the king baby!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 17:25

megaleo

Special member

Ik zou hem er niet overheen installeren maar een volledige clean install doen dus.
Partities verwijderen en ff opnieuw aanmaken. Dan goed installeren. Ff goed opletten dat het dan niet weer fout gaat. ;)