[IE6] Outlook Web Access veroorzaakt crash IE

Pagina: 1
Acties:

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Lieden,

Hier op mijn werk hebben we outlook web acces draaien. Zelf had ik liever de Outlook 2000 client gehad, maar die schijnt nogal veel bandbreedte van onze WAN-verbindingen op te slurpen.
Anyway, dus via Outlook web access mijn mail benaderen. Wat wil echter het geval: Als ik mijn webmail afsluit, blijft er bijna iedere keer wel een instance van IEXPLORE.exe draaien. Gebruik NT4 btw. Gevolg: Als ik een nieuwe instance van IE6 opstart (bijv om mijn email te bekijken of om op Got / T.net te komen, loopt IE vast en wil hij daarvan MS op de hoogte stellen. Enfin, jullie kennen die melding vast wel. Als ik iedere keer dat ik zo'n vastloper had MS op de hoogte had gesteld, had ik nu waarschijnlijk een MS Customer Gold Card oid gehad.....:+
Leuk is iig anders. Onze helpdesk heeft geen idee waar dit door kan komen. Daarbij is mijn IE naar mijn weten vrij up2date. Bovendien zou Outlook web access gecertificeerd zijn voor IE6...vandaar dat ik die ook gebruik.
Help anyone?

Edit: Ik zie in het technische foutenrapport een hoop DLL's staan. Verder staat onder de ddraw.dll een tweetal threads met een hoop hex code...Zou DirectDraw hier problemen kunnen veroorzaken??

[ Voor 10% gewijzigd door The Eagle op 12-06-2003 10:43 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Aldus een stevige kick ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Anybody home hier?

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Ik geef het ding gewoon 's ochtends een schop...misschien dat dat me helpt.

• wokkie15620
  • Laatst online: 27-11-2023
Lijkt me dat jouw installatie van IE niet helemaal lekker is. Ik heb nog nooit problemen gehad met OWA onder wat voor versie van IE dan ook. (en wat versies van Mozilla). Kan je proberen IE te verwijderen en weer opnieuw te installeren?

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:38

OZ-Gump

terug van weggeweest

Wij gebruiken ook OWA en ook hier: geen problemen met IE6 op een Win XP bakkie (2x). Er zijn speciale tools om ook echt alle IE-settings van je systeem te halen (zoals IE Radicator). Misschien helpt het om op die manier IE een keer volledig van je systeem te slopen en dan een volledig verse installatie te doen.

My personal website

Pagina: 1