| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Forms 9i is alleen nog webbased voor zover ik weet.
Forms 9i is inderdaad alleen nog maar webbased
Meen je dat nu...dus je krijgt altijd een irritante applet voorgeschoteld ? of hebben ze het netter opgelost ?Monkeybrains schreef op 12 June 2003 @ 08:58:
Forms 9i is inderdaad alleen nog maar webbased
(Soepkip heeft een hekel aan applets in browsers)
Verwijderd
Forms kun je in iedere omgeving draaien, maar die moet je dan wel eerst opzetten. Webbased kan trouwens ook via activeX, dus zonder die java applet.
Als je een andere omgeving hebt hoef je alleen de form maar om te zetten naar fmt en dan weer terug naar fmb, fmx in de nieuwe (Windows of X-windows) omgeving.
Als je een andere omgeving hebt hoef je alleen de form maar om te zetten naar fmt en dan weer terug naar fmb, fmx in de nieuwe (Windows of X-windows) omgeving.
ehm.. 8i werkt niet op mijn 9i oracle server ...
waarom omzetten naar fmt en dan terug naar fmb ? waar open je de fmx mee ?
waarom omzetten naar fmt en dan terug naar fmb ? waar open je de fmx mee ?
Mensen laten we even 2 dingen gescheiden houden
Ik hoor nl database versies en forms versie door elkaar heen.
En formsbuilder is GEEN onderdeel bij de database.
Ik hoor nl database versies en forms versie door elkaar heen.
En formsbuilder is GEEN onderdeel bij de database.
Het heet officieel toch ook developer, en niet forms
de huidige Oracle Forms werkt niet op de Oracle Server 9i ..
ik heb een fmx bestand, maar hoe kan ik hiervan een form maken op een windows-omgeving ipv web-omgeving
ik heb een fmx bestand, maar hoe kan ik hiervan een form maken op een windows-omgeving ipv web-omgeving
Huidige Oracle Forms werkt niet op de Oracle Server 9i
? Wat bedoel je daar mee? Je connect met je Forms tegen je Oracle database en dat werkt niet?
Een FMX is een gecompileerde FMB. Je moet dus de fmb op een andere manier compileren. (bv in een oudere versie van forms , als je 6i neemt dan kun je heb gewoon draaien. Wat bedoel je trouwens precies met windows-omgeving. Client-server
?
Forms maakt idd deel uit van developer.
Een FMX is een gecompileerde FMB. Je moet dus de fmb op een andere manier compileren. (bv in een oudere versie van forms , als je 6i neemt dan kun je heb gewoon draaien. Wat bedoel je trouwens precies met windows-omgeving. Client-server
Forms maakt idd deel uit van developer.
Pagina: 1