Sjongejonge
welke geluidskaart heb je?
sommige geluidskaarten kunnen maar 1 stream per keer aan
sommige geluidskaarten kunnen maar 1 stream per keer aan
wanneer je directsound selecteerd in winamp dan zijn er sommige spellen/apps die dan gewoon het geluid afspelen.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Tja, er zijn meer mensen met deze geluidskaart die dit hebben. Maar mijn vorige geluidskaart was een SB16, en ik meen me te herrineren dat die dat wel kon.
Heb je al de nieuwste drivers geprobeerd?
Jag
Heb je al de nieuwste drivers geprobeerd?
Jag
dat komt omdat je geen full-duplex geluidskaart hebt. Je kunt een 2e geluidskaart in je compu zetten, speciaal voor winamp en de output daarvan doorlussen naar de input van je 1e geluidskaart (waarje speakers op zitten).
Ik heb laatst een programma (eigenlijk een driver) gedownload, VAC (Virtual Audio Cable) dat doet wat ik beschrijf: het maakt virtuele audio devices aan. Heb helaas zo geen link voor je. Zal even kijken of ik die nog kan vinden in de driver, dan post ik 'm vandaag of morgen hier wel ff
Ik heb laatst een programma (eigenlijk een driver) gedownload, VAC (Virtual Audio Cable) dat doet wat ik beschrijf: het maakt virtuele audio devices aan. Heb helaas zo geen link voor je. Zal even kijken of ik die nog kan vinden in de driver, dan post ik 'm vandaag of morgen hier wel ff
Dat heeft er dus nix mee te maken he.. full-duplex houdt in dat je tegelijk kunt opnemen (met mic) en afspelen, anders krijg je dat leuke rondzingen (pieieieIEIEIEP). Je zult gewoon winamp op DirectSound moeten zetten. Als je dan alle andere apps daar ook op zet hoor je alles door elkaar.Op zondag 26 november 2000 23:25 schreef Oviparous het volgende:
dat komt omdat je geen full-duplex geluidskaart hebt.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
eehm... misschien een domme vraag, maar... Waar staat dat in WinAmp?
Sjongejonge
JanoZ, het spijt me, ik heb niet goed gelezen. Had zelf net het probleem gehad van maar 1 geluidskaart en 2 winamp vensters willen openen (mixen) dus denk ik kan even lekker orakelen.
ga naar winamp, CTRL + P en dan bij output directsound selecterenOp woensdag 06 december 2000 23:46 schreef Yan Grange het volgende:
eehm... misschien een domme vraag, maar... Waar staat dat in WinAmp?
...
Nóg een oplossing, zorg voor Win2k. Ik had dat probleem eerst ook heel vaak, maar sinds ik win2k gebruik, is het mogelijk om oneindig veel geluiden door elkaar af te spelen, zonder dat je Directsound instelt.
Gebruik je een "oude" windows, dan moet je idd Directsound aanzetten..
Gebruik je een "oude" windows, dan moet je idd Directsound aanzetten..
Pagina: 1