Toon posts:

CD Writer defect?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een LiteOn 28x24x48x al een tijdje, maar hij begint een beetje raar te doen. Soms stopt ie spontaan met branden, voor t eerst gebeurde dit nadat ik 3 cdtjes achter elkaar had gebrand. Kan het door de hitte komen dat ie het soms niet doet? Is dit normaal?

Michey

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
't zou heel goed kunnen dat dit een warmte-probleempje is..

Je kunt het gewoon uit testen door tijdelijk een koeler achter dat ding te plaatsen zodat de brander wat extra gekoeld wordt.

Verder kan het ook zijn dat er een beetje stof in zit, zodat er soms wat vreemde problemen op treden.
en natuurlijk kan het ook nog zo zijn dat de brander al een behoorlijk eind versleten is. En daar is verder niet veel aan te doen. Maar hoeveel CD's heb je al gebrand met die brander?

Verwijderd

Topicstarter
40 ofzo schat ik, maar ik heb m pas een half jaar ofzo

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 08:14:
Hallo, ik heb een LiteOn 28x24x48x al een tijdje, maar hij begint een beetje raar te doen. Soms stopt ie spontaan met branden, voor t eerst gebeurde dit nadat ik 3 cdtjes achter elkaar had gebrand. Kan het door de hitte komen dat ie het soms niet doet? Is dit normaal?

Michey
Misschien wel een voeding probleem, zit de Molex voedingkabel wel goed aangesloten anderin de CD-RW, anders weet ik het ook niet, wellicht toch defect.

Verwijderd

Topicstarter
gekke is dat ie t soms wel doet, kabels etc zitten goed aangesloten, en met andere cd's werkt ie ook niet altijd perfect