Deze php pagina blijft helemaal blank:
Deze functie (zie hieronder) heb ik eringezet, maar het probleem is dat hij helemaal geen foutmelding geeft, de pagina blijft blank
Die lege pagina heeft de volgende bron:

Dat probleem even ter zijden, ik had nog een vraagje: Kan dat wat ik van plan ben? Ik wil dus het "winkel wagentje" aansturen doormiddel van variable doortegeven met sessie's. Dus niet de gegevens uit een Database halen maar uit de pagina zelf en dan doorgeven aan het 'winkelmandje' ? Of zitten daar veiligheidsrisico's aan?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| <html> <head> <titel>INDEX PAGINA</titel> </head> <body> <?php error_reporting (E_ALL); session_start(); //begin met sessie $gebr_ip= getenv ("REMOTE_ADDR"); $artikel_prijz; $artikel_naam; $artikel_bestelno; $gebr_ip; echo ="<p>Dit is de index site</p>"; echo ="<p><a href='afdeling.php'>klik hier om de artiekelen te bekijken</a></p>"; session_register ("artikel_prijz"); session_register ("artikel_naam"); session_register ("artikel_bestelno"); session_register ("gebr_ip"); // (sessie variable zijn:) artikel_* is artikel gegevens, gebr_ip (meegeven) ?> </body> </html> |
Ik heb echt geen idee. Ik het al 10x doorgelopen, gekeken op fouten.Waarom doet deze pagina niets...
Deze functie (zie hieronder) heb ik eringezet, maar het probleem is dat hij helemaal geen foutmelding geeft, de pagina blijft blank
PHP:
1
| error_reporting (E_ALL); |
Die lege pagina heeft de volgende bron:
code:
1
2
3
4
| <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> <HTML><HEAD> <META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1252"></HEAD> <BODY></BODY></HTML> |
Hij geeft geen errorswelke errors krijg je? In welke regels?

Misschien dat ik de indelen van de php script verkeerd heb gezet ? Al weet ik niet wat er fout aan zou moeten zijn. Het is moeilijk te zeggen waar ik vermoed waar het probleem zit want hij geeft geen errors, helemaal niks, alleen een blanke pagina. Ook de titel geeft ie niet weer, het lijkt wel alsof ik een lege pagina heb geupload. Ik snap er echt niks meer van, wat heb ik fout gedaan waardoor er alleen een lege pagina wordt weergegeven.Waar vermoed je dat het probleem zit?
Dat probleem even ter zijden, ik had nog een vraagje: Kan dat wat ik van plan ben? Ik wil dus het "winkel wagentje" aansturen doormiddel van variable doortegeven met sessie's. Dus niet de gegevens uit een Database halen maar uit de pagina zelf en dan doorgeven aan het 'winkelmandje' ? Of zitten daar veiligheidsrisico's aan?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 04:10 ]