Imperfectionist.
Krijg dat altijd op GMX, ze gebruiken een hele lijst mailadressen, bij jou zo te zien ook.
Adressen beginnen namelijk allemaal met een r of ra.
Stuk of 20 adressen opvolgorde van adres krijgen hetzelfde gestuurd. Mail wordt naar de 1e gestuurd en andere 19 zetten ze gewoon bij de CC of BCC.
Op GMX kreeg ik dan mails waarin stond "Hello Liquido" of "Liquidus" iig allemaal bij GMX gergistreerde adressen en bij de CC stonden andere adressen met Liquid.
Weurst kreeg hetzelfde maar dan allemaal met een W.
Doen ze dus wel vaker. Is zeker simpeler ofzo om te spammen.
Adressen beginnen namelijk allemaal met een r of ra.
Stuk of 20 adressen opvolgorde van adres krijgen hetzelfde gestuurd. Mail wordt naar de 1e gestuurd en andere 19 zetten ze gewoon bij de CC of BCC.
Op GMX kreeg ik dan mails waarin stond "Hello Liquido" of "Liquidus" iig allemaal bij GMX gergistreerde adressen en bij de CC stonden andere adressen met Liquid.
Weurst kreeg hetzelfde maar dan allemaal met een W.
Doen ze dus wel vaker. Is zeker simpeler ofzo om te spammen.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Wellicht heb je je adres per ongeluk ergens ingevuld (neem aan van niet, anders postte je hier niet) of heeft een spammer je e-mail adres in je profile gezien en heeft je aan z'n spamlijst toegevoegd..
Join the club, ik krijg er ook zo'n 30-40 per dag..
Join the club, ik krijg er ook zo'n 30-40 per dag..
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Lees even je headers door. Waarschijnlijk staat je adres er gewoon tussen.
"If you don't know where you are going, any road will take you there"
Is normaal hoor, je ziet 1 afzender maar er stonden er 100..00-den in de cc die mogenlijk hidden is.
Of bv test@test.com forward de mail naar 1000-den email adressen, zodoende staat er ook 'to test@test.com' ipv to 'ra5a@'
Of bv test@test.com forward de mail naar 1000-den email adressen, zodoende staat er ook 'to test@test.com' ipv to 'ra5a@'
hmm precies!
ze staan bij cc's en bcc's (bcc's hidden natuurlijk)
maar dit verklaart best veel..
bedankt
ze staan bij cc's en bcc's (bcc's hidden natuurlijk)
maar dit verklaart best veel..
bedankt
Imperfectionist.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()