Toon posts:

Samsung SGH-R210S pakt sommige sim-kaarten niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toestel heeft het verder altijd prima gedaan.. totdat het toestel opeens bleef vragen om "Insert Sim card" ..het rare is dat sommige sim-kaarten het wel gewoon doen en bij weer andere sim-kaarten geeft ie die melding.
Die sim-kaarten die moeilijk doen in de samsung werken wel gewoon goed in andere toestellen..
Ik ben al bij een gsm shop geweest, daar deden alle sim-kaarten het niet toevallig.
Misschien is het iets dat ik zelf kan verhelpen vandaar dat ik het toestel nog niet meteen op stuur.
Wat zou dit kunnen zijn.

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Probeer de contacten van je simkaarten en van je telefoon eens schoon te blazen of te maken, misschien dat het helpt. Kan natuurlijk ook zijn dat er een draadje in je telefoon los zit.

[ Voor 28% gewijzigd door megter op 12-06-2003 10:47 . Reden: xtra info ]

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Verwijderd

Topicstarter
megter schreef op 12 juni 2003 @ 10:46:
Probeer de contacten van je simkaarten en van je telefoon eens schoon te blazen of te maken, misschien dat het helpt. Kan natuurlijk ook zijn dat er een draadje in je telefoon los zit.
Heb ik gedaan.. maar dan nog vind ik het vreemd dat sommige simkaarten wel normaal werken in het toestel.
Terwijl die simkaarten die niet werken in die samsung, gewoon wel goed werken in nokia's oid.