Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!
Tja, oudere browser, ander merk browser, Java(script) niet ondersteund, etc... Kan het allemaal zijn.
Dit is geen signature...
Kijk inderdaad eens welke browsers gebruikt worden... Dat is sowieso gebruikelijk hoor, om je menu met een verscheidenheid aan browsers te testen. In ieder geval IE 5.0 en hoger.
Verwijderd
Test hem op IE4.0+, IE5.2 voor de mac, Mozilla, Safari, Netscape 6.0. Waarschijnlijk zal netscape 4 een ramp zijn, maar probeer je website dan zo te bouwen dat hij in Netscape 4.0 een versie laat zien zonder opmaak en scripts (XHTML).
Succes
Succes
Verwijderd
Is ook niet de meest fijne browserIE5.2 voor de mac
Safari zit nog in de beta fase, dus als je hier problemen mee hebt zal ik me niet direct druk maken....
Verwijderd
Dus volgens jou moeten we dan bijna alle apple gebruikers negeren, omdat deze of wel IE5.2 of Safari gebruiken. Er gebruiken weinig apple gebruikers Mozilla. Ik zeg ook niet dat het fijne browsers zijn, maar je moet er wel degelijk rekening meehouden. Als ik kijk naar een website als 538, waarin dat pulldown menu voor geen meter werkt op de apple, en dat voor website die toch veel bezoekers trekt. Dat vidn ik erg slecht.
Wij testen onder IE5+ (windows) en Mozilla.. als een klant meer wil dan kan die daar een offerte voor krijgen.
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2003 13:37 ]
Pagina: 1