Deze pagina doet helemaal niks, ik kan echt niet ondekken wat ik fout doe.
Dit hieronder wordt de begin pagina van een online shop, maar ik ben pas begonnen met php. Ik heb 2 vraagjes:
Waarom doet deze pagina helemaal niks
En kan dat wat ik van plan ben? Ik wil dus het "winkel wagentje" maken doormiddel van variable doortegeven met sessie's
Alvast bedankt
Dit hieronder wordt de begin pagina van een online shop, maar ik ben pas begonnen met php. Ik heb 2 vraagjes:
Waarom doet deze pagina helemaal niks
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| <html> <head> <titel>INDEX PAGINA</titel> </head> <body> <?php session_start(); //begin met sessie $gebr_ip= getenv ("REMOTE_ADDR"); $artikel_prijz; $artikel_naam; $artikel_bestelno; $gebr_ip; echo ="<p>Dit is de index site</p>"; echo ="<p><a href='afdeling.php'>klik hier om de artiekelen te bekijken</a></p>"; session_register ("artikel_prijz"); session_register ("artikel_naam"); session_register ("artikel_bestelno"); session_register ("gebr_ip"); // (sessie variable zijn) ?> </body> </html> |
En kan dat wat ik van plan ben? Ik wil dus het "winkel wagentje" maken doormiddel van variable doortegeven met sessie's
Alvast bedankt
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 00:22 . Reden: [php] ipv [code] tags ]