Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Mijn strakke blauwe zilvere mod

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hier zijn wat pics van mijn mod...

de voorkant:
-fancontrol
-power ledje verandert(blauw i p v groen)
-frontjes allemaal zilver gespoten
-diskette eruit(nutteloos ding...)
Afbeeldingslocatie: http://www.jappo.nl/~nicje/1.1.jpg

Onderin in het oude usb vakje, achter het klepje, heb ik het knopje gedaan voor mijn ccfl.
Afbeeldingslocatie: http://www.jappo.nl/~nicje/1.3.jpg

De zijkant met mijn window ervoor... In het links bovenste vakje komt nog een blauwe fan.
Afbeeldingslocatie: http://www.jappo.nl/~nicje/1.4.jpg

De zijkant zonder zijkant(lol) heb alle bedrading mooi weggewerkt en rounded ide kabels genomen.
Afbeeldingslocatie: http://www.jappo.nl/~nicje/1.5.jpg

ik ben er wel tevrede mee maar ik wil graag zelf een hele nieuwe kast gaan maken ofzo..
suggesties zijn altijd welkom en heeft iemand nog ideen voor mijn lege floppy drive gat? ik heb ook nog 2 ledjes maar ik weet niet echt hoe ik die moet aansluiten, denk dat het makkelijkste is met batterijen...

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Leuk gedaan die zijkant met vakjes, compliment daarvoor :)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Is dat nou een Plus logo? :D
Afbeeldingslocatie: http://www.plusmarkt.nl/images/titeltop.gif

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 00:09:
heeft iemand nog ideen voor mijn lege floppy drive gat?
Misschien een soort van rails maken zodat je een bekerhouder in en uit kan schuiven? Ik weet niet of het haalbaar is though :+.

Hij lijkt me op een goede hoogte te zitten, van je monitor uitgaande.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 00:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee dat niet... maar het zou zo kunnen!! ik wou gewoon een strak ontwerp hebben, en een grote ruit is ook weer zo onorgineel..

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11 23:13
Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 00:17:
[...]
Misschien een soort van rails maken zodat je een bekerhouder in en uit kan schuiven? Ik weet niet of het haalbaar is though :+.
Idd .. niet verkeerd deze mod
en een Koffybekerhouder die zal moetten kunnen lukken ;)meetje metaal+lade :9

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 00:17:
[...]

goed idee!!! dan kan de kofie in ieder geval niet meer over met pc vallen maar dan moet ik weer een figuur verzinnen waar alleen kofie bekers inpassen... en dat zijn er nogal wat...
ik zat meer te denken aan een fan en dan daar 8r mijn hdd die lekker gekoelt kan worden. maar dan moet ik wel iets half transparants in dat vak hebben anders kijk je zo die fan in.....

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-10 16:18
Ziet er echt strak uit... Hou sowieso wel heel erg van blauw... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Koning Kerklaan schreef op 12 juni 2003 @ 08:55:
Ziet er echt strak uit... Hou sowieso wel heel erg van blauw... ;)
ik ook en ook van zilver, en van vrouwen.... :)

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-11 08:04

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Netjes _/-\o_, ziet er zeer strak uit. Blauw, zilver, goede combo! Mijn complimenten.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Kawaii
  • Niet online
Woei, nette oplossing voor je CCFL knopje :D
Alles netjes opgeruimd, eigenlijk niks te zeggen :)

Owjah jammer van de brakke kwaliteit pics.

Verwijderd

Topicstarter
An00bis schreef op 12 June 2003 @ 12:50:
Woei, nette oplossing voor je CCFL knopje :D
Alles netjes opgeruimd, eigenlijk niks te zeggen :)

Owjah jammer van de brakke kwaliteit pics.
sja dat kom doordat het met een webcam genomen is.. en nog bedankt voor de complimenten!!!

• floriske.nl
  • Laatst online: 11-11 18:43

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

blauw en zilver (en zwart) zijn gewoon ownage kleuren :D ziet er strak uit (pics zijn wel een beetje brak idd)

Verwijderd

Kicke kleuren nicje! Goed gedaan, dit is echt supa! _/-\o_

Ook een leuke oplossing voor het zijpaneel, ik weet hoe rotpaneel het is (kheb um zelf ook :(). Prima gedaan hoor! 8)

• My-life
  • Laatst online: 20:08
Mooie mod.

kVind blauw ook altijd mooi en goed te combineren met zilver :9 .

Ik heb ook dat zijpaneel, maar bij mij zijn alle gaatjes en "verzonken" vlakken er al uit. ;)
[KNIP]
ik heb ook nog 2 ledjes maar ik weet niet echt hoe ik die moet aansluiten, denk dat het makkelijkste is met batterijen...
Gewoon op 5 V aansluiten met een weerstand ervoor. Of meerdere LED's die samen een spanning van 5V (of 12V) aankunnen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door My-life op 12-06-2003 21:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
My-life schreef op 12 June 2003 @ 21:00:
Mooie mod.

kVind blauw ook altijd mooi en goed te combineren met zilver :9 .

Ik heb ook dat zijpaneel, maar bij mij zijn alle gaatjes en "verzonken" vlakken er al uit. ;)

[...]

Gewoon op 5 V aansluiten met een weerstand ervoor. Of meerdere LED's die samen een spanning van 5V (of 12V) aankunnen. :)
waarom 5 V? een voeding levert toch 12 V?

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
Casemodding en Elektronica FAQ

(Extra fans plaatsen)

Ten eerste kun je een cooler in het daarvoor bedoelde rekje zetten. Deze zit meestal standaard in een kast, om precies te zijn voorin onderin. Je kunt deze fan aansluiten op een molex connector van de voeding. Een molex connector is een wittig blokje waarin 4 pinnetjes (male molex) of 4 gleufjes (female molex) zitten. De rode draad van de fan op de rode draad van de voeding de zwarte draad van de fan op de zwarte draad van de voeding geeft 5V. De rode draad van de fan op de gele draad van de voeding de zwarte draad van de fan op de zwarte draad van de voeding heeft 12V. Vanzelfsprekend produceert de fan meer geluid en CFM (cubic feet per minute) op een spanning van 12V dan een op 5V.
Zorg er tevens voor dat er meer fans naar buiten de kast blazen dan dat er naar binnen de kast blazen. Meer fans die naar binnen blazen dan naar buiten zorgt er namelijk voor dat er overdruk ontstaat, wat theoretisch de temperatuur laat stijgen t.o.v. onderdruk.
nicje toch :)

[ Voor 7% gewijzigd door jazz op 14-06-2003 00:57 ]

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 15:00
Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 00:09:
Hier zijn wat pics van mijn mod...

de voorkant:
-fancontrol
-power ledje verandert(blauw i p v groen)
-diskette eruit(nutteloos ding...)
[afbeelding]

Onderin in het oude usb vakje, achter het klepje, heb ik het knopje gedaan voor mijn ccfl.
[afbeelding]

De zijkant met mijn window ervoor... In het links bovenste vakje komt nog een blauwe fan.
[afbeelding]

De zijkant zonder zijkant(lol) heb alle bedrading mooi weggewerkt en rounded ide kabels genomen.
[afbeelding]

ik ben er wel tevrede mee maar ik wil graag zelf een hele nieuwe kast gaan maken ofzo..
suggesties zijn altijd welkom en heeft iemand nog ideen voor mijn lege floppy drive gat? ik heb ook nog 2 ledjes maar ik weet niet echt hoe ik die moet aansluiten, denk dat het makkelijkste is met batterijen...
:D gigabyte mobo

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 21:28:
[...]

hihi, zo'n vette mod neerzetten maar niet de FAQ lezen :P

maar mijn complimenten, ik houd niet zo heel erg van windows (te afgezaagd) maar deze ziet er erg netjes uit...

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Gave mod.
Veel plezier gehad bij het maken zeker.

>Systeemspecs<

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:27
Hmmzja, leuke mod... Netjes afgewerkt zo te zien, alhoewel die pics niet al te veel details laten zien :)

Vinnut niet zo heel erg spectaculair alleen, sorry, maar 1 CCFL en wat vierkantjes is IMHO nog maar het begin van een goede casemod. Zou die grauwe zijkant bijvoorbeeld nog aanpakken, en iets van een rode fan in dat blowhole stoppen voor't effect. Een bay-busje er nog bij om de fans te bedienen (in die FDD ruimte bijvoorbeeld), etc. Keep on the good work ;)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• My-life
  • Laatst online: 20:08
Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 21:28:
[...]

Dat heb je nu wel gelezen denk ik. En om van die 5V nog minder te maken kun je er weerstandjes tussen zetten dus.
FragFrog schreef op 13 June 2003 @ 11:57:
Hmmzja, leuke mod... Netjes afgewerkt zo te zien, alhoewel die pics niet al te veel details laten zien :)

Vinnut niet zo heel erg spectaculair alleen, sorry, maar 1 CCFL en wat vierkantjes is IMHO nog maar het begin van een goede casemod. Zou die grauwe zijkant bijvoorbeeld nog aanpakken, en iets van een rode fan in dat blowhole stoppen voor't effect. Een bay-busje er nog bij om de fans te bedienen (in die FDD ruimte bijvoorbeeld), etc. Keep on the good work ;)
kVind het een leuk begin. Je kunt niet alles tegelijk. Misschien komt de rest later nog eens.

Verwijderd

My-life schreef op 12 June 2003 @ 21:00:
Of meerdere LED's die samen een spanning van 5V (of 12V) aankunnen.
Er zal toch echt altijd een weerstand bij moeten anders blaas je je led op! Geeft wel leuke pics >:)

U=I*R

Met alleen ledjes heb je bijna geen weerstand. Dus wordt de stroom enorm hoog.

gave mod btw.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 16:24 ]

Verwijderd

Had ik helemaal niet gezien: Erg leuk dat licht dat "uit je floppydrive" komt. ;)

edit:

Ligt? moet natuurlijk licht zijn.... :+

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 16:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
FragFrog schreef op 13 juni 2003 @ 11:57:

ik wil me case wel strak houden, dus dat houd in dat ik weinig kleuren wil gebruiken en strakke simpele vlakken wil houden... iedereen zijn eigen smaak... maar toch bedankt voor je mening.

Verwijderd

ziet er heel erg leuk uti! die vakken aan de zijkant zijn ook echt origineel!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-11 13:35

Is dat mooi geworden? Ik ben dat namelijk ook van plan.
En waar heb je die spuitbus(sen) gehaald? Kosten daarvan..?

Verwijderd

-En4Cer- schreef op 14 June 2003 @ 14:21:
[...]

De prijs van de spuitbussen wil ik ook wel weten ja, want ik wil m'n case ook nog gaan modden dus dan kan ik een beetje een prijsschatting maken. Hoeveel bussen heb je gebruikt?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
leuk gedaan :) het is ook een erg orgineel window, niet echt mijn smaak maar wel eens iets anders

Verwijderd

knopje erg mooi geplaatst

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11 22:25
mwa, ik vind em opzich wel heel erg standaard, die diskette had je het beste kunnen laten zitten, waarom eruit halen?
het enige wat ik wel grappig vind is de cutouts aan de zijkant

Verwijderd

PilatuSSS schreef op 14 June 2003 @ 18:30:
leuk gedaan :) het is ook een erg orgineel window, niet echt mijn smaak maar wel eens iets anders
Helemaal gelijk, origineel window, maar ik vind hem niet supermooi. ;)

Verwijderd

Topicstarter
-En4Cer- schreef op 14 June 2003 @ 14:21:
[...]

het is zeker mooi geworden, je ziet bijna geen kleurverschil, alleen is het wel verrot om alles te moeten afplakken. Je kan vast ook wel het frontje eraf halen maar dat vond ik te veel werk... spuitbus haal je gewooon bij de plaatselijke doe het zelf zaak of verfshop. gewoon frontje van je case mee naar de winkel en dan laten informeren.
kosten: 8 euro.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 11:33:
[...]

het is zeker mooi geworden, je ziet bijna geen kleurverschil, alleen is het wel verrot om alles te moeten afplakken. Je kan vast ook wel het frontje eraf halen maar dat vond ik te veel werk... spuitbus haal je gewooon bij de plaatselijke doe het zelf zaak of verfshop. gewoon frontje van je case mee naar de winkel en dan laten informeren.
kosten: 8 euro.
Hoeveel spuitbussen heb je gebruikt en welke kleuren?¿

• BruceLee
  • Laatst online: 16-11 16:42

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

spacey

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 13:17:
[...]

Hoeveel spuitbussen heb je gebruikt en welke kleuren?¿
1 spuitbus.. beetje duren maar je moet toch een beetje goed voor de econmie zijn!!
Ik heb namelijk aleen maar die frontjes gekleurd... de rest was al dei kleur. Ik vind het een beetje nutteloos om te zeggen welke kleur ik heb gebruikt want elke case heeft weer een andere kleur, maar als je het dan toch wil weten: merk Trendy Silverline, kleur nummer denk ik: 993. artiklel nummer eindigt met: 177035

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 14:19:
[...]

1 spuitbus.. beetje duren maar je moet toch een beetje goed voor de econmie zijn!!
Ik heb namelijk aleen maar die frontjes gekleurd... de rest was al dei kleur. Ik vind het een beetje nutteloos om te zeggen welke kleur ik heb gebruikt want elke case heeft weer een andere kleur, maar als je het dan toch wil weten: merk Trendy Silverline, kleur nummer denk ik: 993. artiklel nummer eindigt met: 177035
Oh, ik dacht dat je de hele case gespoten had. :)

Nog ff een vraagje: wie weet een paar goedkope online modshops? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 18:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 18:17:
[...]

Oh, ik dacht dat je de hele case gespoten had. :)
ik had al een flauw vermoeden dat jullie dat d8en!! denk al!! echte modders hebben toch geen problemen met een frontje overspuiten? :*)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 18:18:
[...]

ik had al een flauw vermoeden dat jullie dat d8en!! denk al!! echte modders hebben toch geen problemen met een frontje overspuiten? :*)
Ben ik een "echte modder" dan? Ik heb nog nooit een case gemod, wil het wel gaan doen. Ik hang hier alleen al een tijdje rond. :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 17:18:
[...]

Ben ik een "echte modder" dan? Ik heb nog nooit een case gemod, wil het wel gaan doen. Ik hang hier alleen al een tijdje rond. :)
ja okee... maar toen ik 5 was kon ik al een frontje spuiten, maarja, ik ik heb wel net havo nt afgerond dus dan ben ik er ook weer beter in...
Pagina: 1