Toon posts:

Problemen met cs!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik Speel heel vaak cs online en ik heb een:
P4 1.4GHZ
Geforce 2 MX
Adsl verbinding
128Mb ram geheugen

En als ik awp gebruik kan ik niet geod mikken dan doet hij raar.
met inzoomen gaat hij en echo bewegen zeg maar raar om uit teleggen hoe.
en als iemand een smoke garnaat gooit dan kan ik niet bewegen eventjes en dan gaat hij super snel allekanten op weet iemandhoe het komt.
is er iets dat ik als diriver ofzo erbij moet installeren ofzo want ik heb ook een celeron 500 supper slecht pc
en daar doet hij het perfect op.maar daar mag ik niet op spelen en daar zit een 15 inch monitor op is niet leuk.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat een kuttitel. Maar dat terzijde. Draai je Direct3D of OpenGL? Counter-Strike houdt het meest van OpenGL dus wellicht helpt het als je daar eens heen switcht.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe doe je da tkan je uitleggen waar ik dat kan downlden en wat ik porecies moet doen

• Genghis Khan
  • Niet online
OpenGL hoef je niet te downloaden, dit is gewoon een mode waarop je Counter-Strike rendert. Ga maar eens naar je Options-menu en klik dan op Video. Daar ergens staan OpenGL en Direct3D naast elkaar en zie je ook een lijst met resoluties waar je uit kan kiezen. Klik maar eens OpenGL aan en de gewenste resolutie, klik de eventuele waarschuwing weg en kijk of hij het nu weer normaal doet.

N.B.: Direct3D heeft een soort 'lag' in de controls. Dit is een bekend probleem.

Verwijderd

Topicstarter
ooh ok ik zal het nu gaan proberen en als er nog steeds problem,en geeft zeg ik het over een paar minuten.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:16
welkom GoT

zoals je misschien nog niet hebt gemerkt heeft Got een geweldige search engine voor de meeste problemen [search=cs problemen]

ook zijn er veel Faq's te vinden waar de meeste problemen wel uitgelegd worden, de bedoeling van GoT is meestal om eerste te zoeken voordat je vragen stelt, maar ik begrijp wel dan niemand eerst de Faq's induikt, ondanks er de meeste antwoorden al staan.
willen de Faq's niet helpen dan kan je altijd zoeken, mocht daar niets uitkomen dan kan je het altijd vragen

kost ons minder moeite

Verwijderd

Topicstarter
Hij zegt de selected opel G mode is not supported bij tyou videokart en dan gaat hij terug naar het menu.

• Genghis Khan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 23:40:
Hij zegt de selected opel G mode is not supported bij tyou videokart en dan gaat hij terug naar het menu.
Een GeForce 2 moet het toch echt kunnen. Installeer anders ook eens de laatste detonator drivers van nVidia en probeer het dan nog eens.

Verwijderd

Topicstarter
Can't download ? - Keep getting returned to the homepage ? Disable your firewall software (example: Norton Internet Security) or the firewall in your Router. Make sure your cookies are enabled. This site checks referrer information as part of an anti-leech protection routine. If the server can not see that you are actually downloading a file from our server the download will be halted and you will be send towards our homepage.

• Genghis Khan
  • Niet online
Dit begint erg basic te worden als je het mij vraagt. Over wat voor foutmelding heb je het nou? Eentje van Internet Explorer? Van de site waarvan je de Detonators downloadt? Van je firewall?

• CU2morO
  • Laatst online: 31-01 20:32
zou je plz zo vriendelijk willen zijn eerst je post te checken op spellingsfouten en interpunctie. leest erg vervelend zo.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

download hier de laatste drivers van nvidia: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
als je die installeert, wordt ook opengl geinstalleerd.

daarna in cs opengl selecteren en spelen maar.

Verwijderd

Met welke instellingen speel je dit spel? Welke resolutie en kleurdiepte? Probeer eerst eens of het met lagere instellingen wel goed werkt. De GF2Mx is een prima kaart, maar niet de snelste. Ga dus niet 1280x1024x32 draaien met 2xAA.

Je gebruikt een NVidia kaart, hiervoor zijn de detonator drivers van nvidia. Hierover staat het volgende in de FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (01/03/03) in VB:
Voor de TNT serie zijn de oudere detonators (5.xx) meestal de beste, voor de GeForce 1 en 2 de detonators tot de 3x.xx serie.
De verschillende versies zijn te vinden in t.net's meuktracker.
Can't download ? - Keep getting returned to the homepage ? Disable your firewall software (example: Norton Internet Security) or the firewall in your Router. Make sure your cookies are enabled. This site checks referrer information as part of an anti-leech protection routine. If the server can not see that you are actually downloading a file from our server the download will be halted and you will be send towards our homepage.
Dit lijkt me meer een internet-delen-gerelateerd probleem. Zie ook:
Hoe deel ik Internet ?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 00:47 ]

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-02 21:49
Lees dit even door: Lees dit voor je een topic opent/een reply post!, en als het dan nog nodig is, open dan een duidelijk topic. :)

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.