receiver/versterker voor PC > celestion 3mk2

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025
Mijn oude bromversterkertje heeft het begeven. Ik zoek dus een leuke versterker/receiver om deze boxjes mee aan te sturen... (voornamelijk mp3 en cd )
specs van speakers zijn :8 ohm 10-75 watt 88db (kan er verder weinig erover vinden) Misschien dat iemand momenteel een leuk modelletje met aangename prijs/kwaliverhouding aan kan bevelen... (mag wel wat kosten maar moet niet uit de klauwen gaan lopen... :+ )

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:37

JT

VETAK y0

Audio en HiFi forum policy - Het regime
Lees dit even door. Dan snap je wat beter hoe het hier gaat.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025
WTF ?

ik geef hier specifiek een speakertype aan.... Ik vertel erbij wat ik ermee wil en vraag naar een model versterker receiver + een redelijk budget... Wat is het probleem???

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:56

JvS

Ik heb hem zelf ook

"mag wel wat kosten" ik denk dat je met zulke specifieke eisen maar op een model uit kan komen (note the sarcasm :o).

Loop een winkel in en laat je adviseren, dit soort topics is ten eerste nutteloos en ten tweede niet de bedoeling omdat je zelf eerst wel *iets* meer zelf kan / moet doen. Audio koop je door ernaar te luisteren, niet door een topic te openen en al helemaal niet zo'n vage zonder specifieke eisen en zonder eerst zelf wat speurwerk gedaan te hebben enzo...

Echt, het is niet zo dat er nu een antwoord komt met "oooooooooog zulke boxen, dan moet je echt de kenioneer rpx - 8369 hebben, die is ook erg mooi geprijsd!"...

No offense verder, maar die regel "eerst zelf wat uitzoeken en eens in een winkel luisteren" is er niet voor niets. Als je geen verschil hoort, maakt het ook niet echt uit.

[ Voor 28% gewijzigd door JvS op 11-06-2003 23:44 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.