Toon posts:

De zelfde game twee keer op HDD zetten. Kan dat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu b.v de vietcong patch v1.20 gebruikt. Het nadeel is dat ik niet meer op de servers kan komen die v1.00 gebruiken.

Ik denk dan zet ik het spel er nog een keer op, maar dan zonder de patch, maar dat wil niet. Je krijgt dan het venster met |play|Uninstall|Web|Quit|

Ook niet bij software toevoegen, krijg je het zelfde verhaal hij opent F:\setup.exe

Is er een manier?

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-02 15:41
Jah, dual boot... erg omslachtig maar werkt wel :P

Verwijderd

deem schreef op 11 juni 2003 @ 22:59:
Jah, dual boot... erg omslachtig maar werkt wel :P
Of het gebruiken van een no cd crack; zo heb ik twee keer vice city op mijn systeem: één om mee te klooien en de ander om het spel normaal te spelen (door gebruik te maken van een no cd kon ik de map zo kopieren).

Waar die te vinden zijn, vertel ik niet want dat mag niet (volgens de policy) en daar ben ik het opzich mee eens.

Tot nu toe is het mij met redelijk wat spellen gelukt om ze meerdere keren te "installeren".

:)

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 13:45

fcs

het is mogelijk, met een beetje gekloot :).
heb meerder spellen dubbel op mijn syteem, ook met dezelfde reden als hierboven. 1tje voor online kunnen spelen zonder gezeik, andere om het een en andere uit te proberen.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 11:25

Bosmonster

*zucht*

Vaak kun je gewoon de game-dir kopieren hoor. Dat zou prima moeten werken :)

Misschien dat als je een patch draait hij in de registry kijkt naar de install-dir, maar dat zou voor jou geen probleem moeten zijn aangezien je toch maar 1 versie wilt patchen :)

Je moet dan wel eerst ff de oude versie installeren, die kopieren en vervolgens 1 versie patchen.

[ Voor 66% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2003 11:30 ]