Toon posts:

[deskjet 1100] 1,2MB en dan ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP deskjet 1100c (ja deskjet ja!).

Nu stopt deze bij 1.20 MB met printen.

Is er een proggie waarme je kan regelen dat niet alles in een keer naar de printer verzonden word? Ik heb het idee dat het geheugen van de printer niet helemaal lekker is.

Ook als ik direct naar de printer afdrukken selecteer werkt het niet goed.

Mischien dat iemand ook een andere oplossing weet, dan is die natuurlijk ook welkom :D

Ik draai windows 2000 professional met de drivers die met windows meegeleverd worden.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

en wat dan als je in het configuratie scherm instelt dat de printer direct begint met printen, ipv afwacht totdat de boel gespooled is?

Verwijderd

Topicstarter
damster schreef op 11 June 2003 @ 22:51:
en wat dan als je in het configuratie scherm instelt dat de printer direct begint met printen, ipv afwacht totdat de boel gespooled is?
Ook als ik direct naar de printer afdrukken selecteer werkt het niet goed.
edit:

sorry ik snap nu wat je bedoelt, maar als ik 3.2 MB print (op A3 loopt het snel op) dan loopt de printer het niet bij... Dus dan kom ik mischien tot de 1,8 MB omdat hij al 0,6 geprint heeft.

edit2: daarmee kom ik ook precies tot de 1,2 MB??

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 23:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg nu met windows 98 de error dat de printerkop vastloopt. Dit gebeurd later dan bij de windows 2000 machine. Helaas geeft windows 98 niet aan hoeveel gegevens er al verstuurd zijn... Ik heb de rails van de printerkop al schoon gemaakt en zelfs al gesmeerd, maar ik blijf dezelfde foutmelding krijgen..

Iemand nog leuke ideeen?