Toon posts:

Trust Tobo probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar,

Als ik mijn trust us wireless keyboard

typ en ik typ een beetje snel piept mijn moederbord de hele tijd
dit gebeurd ook als ik een toets te lang inhoud.
als ik die piep hoor is het ook gelijk zo dat de
shift ctrl of alt toets vast zit :?
dus moet ik op alle 3 een keer drukken zodat ze niet meer vast komen te zitten
dit is heel iritant als ik een spel speel.

is dit nou een typisch Trust probleem of hebben alle draadloze toetsenborden dit?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Niet alle draadloze TB's hebben dat; sterker nog; ik heb er nog nooit van gehoord. Ga terug met je tobo naar de shop en vraag om 'n ander, en als het probleem blijft zou ik iets anders (lees: geen trust of safeway) kopen :)

Verwijderd

Topicstarter
HunterPro schreef op 11 June 2003 @ 22:38:
Niet alle draadloze TB's hebben dat; sterker nog; ik heb er nog nooit van gehoord. Ga terug met je tobo naar de shop en vraag om 'n ander, en als het probleem blijft zou ik iets anders (lees: geen trust of safeway) kopen :)
ik heb er al 3 geprobeerd
alle 3 hetzelfde

Verwijderd

Topicstarter
dus :(

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

3 Dezelfde Trusts? Of echt 3 verschillende ToBo's? Desnoods zou je een andere Mammaplank kunnen proberen, mits je deze tot je beschikking heb..

Learn something new every day.

Verwijderd

Topicstarter
Bal0n schreef op 14 juni 2003 @ 17:24:
3 Dezelfde Trusts? Of echt 3 verschillende ToBo's? Desnoods zou je een andere Mammaplank kunnen proberen, mits je deze tot je beschikking heb..
3dezelfde trusts
op een ander mobo heb ik het ook al geprobeerd

• HunterPro
  • Niet online
Dan is het simpel: het feit is weer bewezen (trust is kut :P). Ga terug naar de winkel en haal een écht toetsenbord :)

Verwijderd

zomaar een idee : je kunt in de bios iets van type rate oid aanpassen misschien kun je daar eens wat in aanpassen
HunterPro schreef op 14 juni 2003 @ 22:30:
Dan is het simpel: het feit is weer bewezen (trust is kut :P). Ga terug naar de winkel en haal een écht toetsenbord :)
Mmwoa het ligt denk ik gewoon aan het mobo, een toetsenbord is nou niet bepaald een technologisch hoogstandje dus ik kan me niet voorstellen dat een trust tobo veel onder doet dan een ander tobo uit ongeveer dezelfde prijsklasse

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 22:32 ]

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 juni 2003 @ 22:30:
zomaar een idee : je kunt in de bios iets van type rate oid aanpassen misschien kun je daar eens wat in aanpassen
hoe wil je in het bios komen als je tobo het niet doet :P

[edit]
[...]

Mmwoa het ligt denk ik gewoon aan het mobo, een toetsenbord is nou niet bepaald een technologisch hoogstandje dus ik kan me niet voorstellen dat een trust tobo veel onder doet dan een ander tobo uit ongeveer dezelfde prijsklasse
Verwijderd schreef op 14 juni 2003 @ 22:28:
[...]

3dezelfde trusts
op een ander mobo heb ik het ook al geprobeerd
Simpele herkenning van de feiten lijkt me? :)

[edit2]
en geloof me, Trust suckt hard, harder dan een Nilfisk die kameleballen aan gort zuigt om maar een paar quotes bij elkaar te voegen. Ik moet die troep verkopen, en dat valt eerlijk gezegd _niet_ mee.

[ Voor 62% gewijzigd door HunterPro op 14-06-2003 22:35 ]

Verwijderd

dat zegt ie niet dat ie het helemaal niet doet (gewoon een paar x extra op del rammen :P )

Verwijderd

Topicstarter
HunterPro schreef op 14 June 2003 @ 22:32:
[...]

hoe wil je in het bios komen als je tobo het niet doet :P
hij doet het wel :?
alleen blijven toetsen de hele tijd hangen .

Verwijderd

Topicstarter
Typematic Rate

This setting controls the repeat rate for the keyboard when the typematic feature is activated. It is usually expressed in characters per second. Use what feels comfortable, but don't go too high or you may feed the characters faster than the system can deal with them, which can cause beeping or even system lockups.

precies wat ik heb

Verwijderd

yep en precies wat ik bedoelde... probeer dat eens uit om in je bios te veranderen

Verwijderd

Topicstarter
het helpt alleen niet :(

• HunterPro
  • Niet online
of druk bij het booten eens eerst je 'turbo' key in en druk op 'F4' om de chip in je tobo op een normale typerate in te stellen :) (als je die leuke pijltjes op je F keys hebt that is)

[ Voor 25% gewijzigd door HunterPro op 14-06-2003 23:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
HunterPro schreef op 14 juni 2003 @ 23:13:
of druk bij het booten eens eerst je 'turbo' key in en druk op 'F4' om de chip in je tobo op een normale typerate in te stellen :) (als je die leuke pijltjes op je F keys hebt that is)
ok dit snap ik niet :?
turbo key?

Verwijderd

Topicstarter
hmmm het lag dus toch aan het mobo :X
ik had eerst een msi moederbord en ook op 2 andere msi moederborden getest.
nu heb ik een ecs mobo en ik heb nog geen piep gehoord :)
dus slotje :*)

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-08 08:57

wdekreij

Dubbelzinnig

hoeft niet meteen slotje hor..

maar nu heb je dus trust + ecs :P lekkere combo ;)

Verwijderd

Topicstarter
wdekreij schreef op 05 July 2003 @ 10:01:
hoeft niet meteen slotje hor..

maar nu heb je dus trust + ecs :P lekkere combo ;)
in iedergeval is het beter dan
msi k7t turbo 2 + trust.

met msi k7t turbo athlon xp 2100+ @ 2200+
nu met ecs l7s7a2 athlonxp 2100+ @2800+
Pagina: 1