Toon posts:

Een geforce 2 MX op een abit ZM-6?ennuh WELKE ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hooi,

Ik zit hier met een abit zm-6 mobo met een celly 400 derop en nou willik een geforce2 MX gaan halen (ik begin toch weleen klein beetje geirriteerd te raken vanmun viper 550 hahaha)
Maar der staat me iets van bij dat geforcjes enzo nog wel eens de nodige problemen konden geven enzo met van alles en nogwat dus vandaar dat ik hier die vraag maar even post...

Gaat dit werken?
Zoja hoe gaat dit werken?
Zonee wrom niet?
uhm en zijn der nog merken die aangeraden kunnen worden (of juist afgeraden?)

Ik zou een reactie zeer op prijs stellen.. en als het half kan voor morgen middag ofzo omdat als het een beetje meezit er eentje voor me meegenomen gaat worden van de HCC dagen (nopez ik ga der zelf niet heen).

Alvast bedankt,

KG

Verwijderd

Heuj KG =)

uhh, of het gaat werken weet ik niet maar als je er eentje koopt koop dan de Hercules 3D Prophet II MX (wel de retail!) of de Gainward CardExpert GeForce 2 MX (Twin)... ik ga voor de Gainward Twin, ennuh als het niet werkt dan kan je mn ViperV770Ultra wel kopen ;)

laterz...

Verwijderd

Topicstarter
Ugh,

Van sommige mensen kom je gewoon op geen manier vanaf :/
hehehehe Ik had eigenlijk dikvetblaatgaapschaap ofzo als nick moeten nemen dan had ik geen last van stalkers ;P
Maaruh wat het belangrijkste gedeelte van m'n vraag is zal toch echt het gedeelte "werkt het" blijven :)

Ennuh nee ik wil je tnt2 niet

KG

Hey ze hebben ook een icoon van me gemaakt ;P

(8>

Verwijderd

whehehehehehe je eigen stomme schuld hahahahah... ennuh kvind deze eigenlijk beter bij je passen: }:O... ;) =P