Ik krijg dus BSOD Driver_irql_not_less_or_equal (0x..d1) mbt atapi.sys waar het me nu om gaat is de laatste parameter in de melding: BFF89404. Weet iemand wat dit betekent? Ik heb ook al (op advies van IT collega) de laatste adaptec drivers geinstalleerd, maar de error kwam weer...:( Bovendien kreeg ik ook nog een error op 0x0..c2: Bad_pool_caller; hier stond geen driver bij vermeld.
Als ik kijk bij hardwareconflicten zie ik 4 dingen op IRQ 11 (van boven naar beneden):
-Systeem dat voldoet aan Microsoft ACPI.
-VIA USB Universal Host Controller
-VIA AC'97 Audio Controller (WDM)
Ik heb alle Winupdate patches incl. en vanaf SP3. Soundonboard, specs zoals in signature, maar dan zonder de SB Live!; ik heb zo het idee dat de problemen daarmee begonnen, icm de laatste VIA Hyperion drivers, die ik dus bij laatste format + reinstall niet geinstalled hebt (toen de drivers van mijn cd-rom genomen).
Verder heb ik de laatste BIOS flash zodat ik XP2400+ kon installen. Icm mijn tb800 waren er geen problemen met de nieuwe 3.6 BIOS.
Verder heb ik wel alle laatste drivers; de AC'97 en van mijn Hercules.
Wat o wat kan het nog meer zijn?! O ja; de FAQs kan ik onderhand al wel bijna dromen...
Als ik kijk bij hardwareconflicten zie ik 4 dingen op IRQ 11 (van boven naar beneden):
-Systeem dat voldoet aan Microsoft ACPI.
-VIA AC'97 Audio Controller (WDM)
Ik heb alle Winupdate patches incl. en vanaf SP3. Soundonboard, specs zoals in signature, maar dan zonder de SB Live!; ik heb zo het idee dat de problemen daarmee begonnen, icm de laatste VIA Hyperion drivers, die ik dus bij laatste format + reinstall niet geinstalled hebt (toen de drivers van mijn cd-rom genomen).
Verder heb ik de laatste BIOS flash zodat ik XP2400+ kon installen. Icm mijn tb800 waren er geen problemen met de nieuwe 3.6 BIOS.
Verder heb ik wel alle laatste drivers; de AC'97 en van mijn Hercules.
Wat o wat kan het nog meer zijn?! O ja; de FAQs kan ik onderhand al wel bijna dromen...