Toon posts:

Band Logo (2)

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
IK VRAAG IN DEZE TOPIC OM SUGGESTIES EN TIPS EN MISSCHIEN ENKELE VOORBEELDEN. IK VRAAG NIEMAND DUS OM EEN LOGO VOOR MIJ TE ONTWERPEN.

Wij zijn een band begonnen en spelen metal muziek. Vooral Iron Maiden, Opeth en dergelijke muziek. Nu zijn we bezig met een layout maken voor onze website wat al aardig lukt maar we hebben alleen nog een logo nodig voor onze band. Het is de bedoeling dat dit een beest ofzoiets wordt zoals op:

http://www.porkysgourmet.com/images/beast.jpg

De kleuren moeten iets van zwart wit en donker rood worden en het moet vooral simpel zijn. Heeft iemand een leuk idee voor zo'n logo of kan iemand er een maken voor ons? Ik heb liever niet dat hij van een andere website wordt gehaalt omdat we een eigen logo willen hebben. En in plaats van een beest is een knielende man ook goed als logo. We zoeken iets in die richting!

Oja, onze band heet Float A Ziggy (draai een sjekkie).

Alvast erg bedankt,

Freak

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 21:44:

De kleuren moeten iets van zwart wit en donker rood worden en het moet vooral simpel zijn. Heeft iemand een leuk idee voor zo'n logo of kan iemand er een maken voor ons?
IK VRAAG NIEMAND DUS OM EEN LOGO VOOR MIJ TE ONTWERPEN.
Gewoon niet liegen. De policy is hier erg duidelijk in.
Laat eerst maar eens zien wat je zelf al hebt gemaakt. En owja, kom dan niet met 5-minuten prutswerk, laat zien dat je bereid bent er écht moeite in te steken. Misschien dat dán iemand je wil helpen met een paar tips.

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

edit:
Cheatah was me voor

[ Voor 91% gewijzigd door Blamm op 11-06-2003 21:51 ]

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:08
En Cheatah heeft 't bij het rechte eind, sorry. Een topic heropenen nadat het vorige is gesloten is niet echt verstandig en wordt niet op prijs gesteld.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.