Toon posts:

Mpeg accel prob club3d9700,Powerdvd4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had voorheen een Powercolor Geforce2 GTS 32 MB DDR kaart die perfect werkte in powerdvd3.0 en 4.0, het vinkje Hardware Accel stond aan en werkte perfect.

Sinds kort heb ik een Radeon 9700 van club3d, en gebruik op aanraden van velen de catalyst 3.2 drivers aangezien deze iets stabieler zouden zijn + sneller in sommige gevallen dan de nieuwe 3.4

In powerdvd 4.0 staat dat de ATI hardware accel gedeteceerd is en aanstaat, maar bij het afspelen krijg ik geen beeld en heel vage regenboog beeldvlekken.

Als ik het vinkje uitschakel gaat alles wel naar behoren, verdere config in hoeverre dat van toepassing is , abitnf7-s rev2.0 512 mb pc3200 ddr(kingston). Maar dit heeft er denk ik niet zo veel mee te maken. Op de powerdvd site heb ik er niets over kunnen vinden.

Zijn er hier mensen die hetzelfde probleem hebben ervaren, of waar de acceleratie wel foutloos bij werkt in powerdvd4.0 ? Gezien ati's formidabele geschiedenis kwa mpeg decoding etc had ik verwacht dat dit peanuts was voor de kaart. Maar misschien zie ik wat over het hoofd.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 18:35
ik zou gewoon catalyst 3.4 ff proberen. Hier werkt hij perfect.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.