Het Tribes 3 Vengeance Topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.682 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ik heb op de screenshot dus light-armor maar ik heb dus de jets van medium-armor erbij gekregen :?.

Ik word al wat handiger met die grapplinghook, het is soms wel heel handig om bij een cap snel weg te komen 8) .
Ik heb bij 1 map al een capvluchtroute met de GH :P .

Is er al een tweakers server??

[ Voor 4% gewijzigd door RAZORDUDE op 09-09-2004 19:23 ]

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

singleplayer demo is uit!
mirror1
mirror2

[ Voor 3% gewijzigd door RAZORDUDE op 10-09-2004 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:36

edward2

Schieten op de beesten

pff, valt niet mee snelle mirrors te vinden, nog 20 min...

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

probeer de gamershell mirror us.

Ik vind de SPdemo wel kort hoor, je kan alleen 1 missie doen, en je zit in een arena en dan moet je verschillende tribes spelers dood maken en het word na elke ronde steeds zwaarder.

Lijkt me niet dat de hele singleplayer zo gaat, 't zou wel leuker zijn als ze nog meer zouden laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Laatst online: 21:36

edward2

Schieten op de beesten

Thanx, maar ik heb em eindelijk binnen. Tsja, ik vind hem behoorlijk goed, de demo is idd wat ééntonig, maar de MP gaf al meer soorten gameplay met CTF, etc. Ik denk toch dat deze game het daar van moet hebben.

Het is een erg lekker alternatief voor bv UT.

Niet op voorraad.

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
is er al een patch voor de multiplayer beta? want die draait voor geen meter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

semicon schreef op 11 september 2004 @ 08:25:
is er al een patch voor de multiplayer beta? want die draait voor geen meter :P
Ik heb je spec's gezien, vreemd dat het niet goed draait, maar hoe heb je het spel ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

GoT eagles (heb ik gemaakt btw):

Klik hier voor grotere versie

Afbeeldingslocatie: http://marauder.dennahz.nl/tribes3/gotlogohud.jpg

Klik hier voor grote versies

Afbeeldingslocatie: http://marauder.dennahz.nl/tribes3/gotlogo1.jpgAfbeeldingslocatie: http://marauder.dennahz.nl/tribes3/gotlogo2.jpg

[ Voor 157% gewijzigd door RAZORDUDE op 15-09-2004 19:08 ]

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
En hij is eindelijk goed :) de EU release staat gepannend voor 22 oktober, nog ff een maandje wachten dus :(. Zijn er nog mensen die dit spel spellen? ik ben er nl helemaal verslaafd aan. Ik speel meestal op Turretsyndrome en fragmania onder de naam Dazzd

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• semicon
RAZORDUDE schreef op 12 september 2004 @ 01:12:
[...]

Ik heb je spec's gezien, vreemd dat het niet goed draait, maar hoe heb je het spel ingesteld?
lol ik ben niet de enige... spel ingesteld op zowel high als ultra en het is nog niet stabieler als ut op 1280@ultra... terwijl dat er echt beter uitziet.

Verwijderd

hier kun je nog een paar screens vinden van maps die niet in de mp beta zitten:

http://www.team5150.com/~andrew/tvmaps/

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Er komt een nieuwe demo, er was al per ongeluk een demo te downloaden maar is niet de goede:
On Monday, September 27th an incorrect version of the Tribes:Vengeance demo was seeded to several file hosts on the Internet for distribution at 10am Pacific Daylight Time on Tuesday, September 28th. While attempts have been made to contact everyone who received the file, we are concerned that the demo will be made available anyway. Thus we are taking the added step of sending out a consumer alert to make sure that nobody downloads the Tribes:Vengeance demo on Tuesday, September 28th.

The team at Irrational Games and Vivendi Universal Games are working diligently to prepare a new version of the demo and anticipate it being ready very shortly. While embarrassing, we realize that an alert like this is a better alternative than putting out a buggy demo. Our sincerest apologies.

• Reefer
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

Kreeg net mail
BETA PROGRAM ENDS SEPTEMBER 29
The public's response to the Tribes: Vengeance Beta has been terrific. By early September it had become one of the Internet's top 20 PC multiplayer games (Source: GameSpy) and had generated more than 10,000 forum posts!

Our thanks goes out to the more than 100,000 testers who made this a tremendously successful event. It's been a blast playing with you online.

MULTIPLAYER DEMO NOW AVAILABLE
To tide you over till the game's release on October 5th we've released the Tribes®: Vengeance Multiplayer Demo (480 MB). The multiplayer demo contains updated code and the four beta maps.

GET FREE SHIPPING + BONUS
Tribes: Vengeance jets into stores across North America beginning Tuesday, October 5. Contact your local retailer for availability in your area or secure free shipping and a free bonus when ordering from the VU Games Store (Coupon Code: VU2DAY)
http://www.vugames.com/do...tformId=412&mediaid=12920
kijken of ze wat bug gefixed hebben..

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

De veranderingen die ik heb opgemerkt zijn:

- In de map icelake, is bij de team Imperial de resupply station aan de voorkant van de base. ipv aan de zijkant
- De heavy's hebben meganische geluiden
- Het kiezen van de controlls gaat sneller
- Achtergrond van main menu is aan gepast, je kan af en toe iemand zien vliegen
- Bij de cave map is er nog een platform bij de flag gezet
- De healtbars zijn aangepast
- Je krijgt punten als je een inv.station repareert

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45

MaDLiVe

.-Observer-.

Al met al een game die de orginele community laat vallen.

* MaDLiVe hoopt dat er mod teams zijn die hun best gaan doen leuke dingen met de engine te doen.

En die zijn er :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Nog een paar linkjes:

Tribes: Vengeance guide
GUI tutorial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het nu ook, echt vet cool, is er al een clan van GoT, zo nee, ik wil wel maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
ik wil wel joinen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok :P Ik moet zo eerst naar schoool, maar dan maak ik het vanmiddag aan, maar via wat spelen jullie: Gamspy, ASE, spel?
Add me anders ff op MSN: captainsquash@hotmail.com

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Hmmm heb gisteravond ff een poosje gespeeld..

Ligt het nu aan mij of is de gameplay in T3 een stuk 'trager' dan T2?
IK bedoel in T2 moest ik echt moeite doen om iemand neer te halen, en alsie een beetje skillz had dan waren we zo 5 minuten 1 on 1 aan het meppen.
Maar in T3 mid-air ik de meesten zo uit de lucht, ik heb 10 minuten bij mijn flag gestaan met een spinfusor en schoot de flagrunners zo uit de lucht.

Is it just me??

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
je hebt gelijk hans... :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij hebt gewoon teveel T2 gespeeld, Hans!! :P
Het zal wel wat moeilijker worden zo gauw de T2-veteranen ook gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Je hebt vast en zeker tegen noobies gespeeld. Maar wacht maar af totdat de veteranen ook T3 gaan spelen. Volgende week zaterdag, 1 tegen 1.

offtopic:
** Q= Hans is "special". A= No, Hans is my spinfuserb*tch.
You know what i mean, Hans. {LordSalo Inferno}

[ Voor 5% gewijzigd door Lord_Salo op 13-10-2004 15:06 ]

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo

Hans.Solo

Lord_Salo schreef op 13 oktober 2004 @ 10:07:
[...]

Je hebt vast en zeker tegen noobies gespeeld. Maar wacht maar af totdat de veteranen ook T3 gaan spelen. Volgende week zaterdag, 1 tegen 1.

offtopic:
** Q= Hans is "special". A= No, Hans is my spinfuserb*tch.
You know what i mean, Hans. {LordSalo Inferno}
Nou het grootste gedeelte van de T2 veteranen op Miami Vehicles is het met mij eens en is niet van plan op T3 over te gaan...

Kan het ze niet kwalijk nemen eigenlijk...

117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Heeft iemand de tribes3 sp al gechecked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik :)

Sorry was vergeten te editen met wat info, moest ff weg:

Maar in de SP demo ben je in een Arena, elke keer komen steeds sterkere tegenstanders. (je hebt maatjes) Als je dood ben kan je overnieuw beginnen, maar dat is dan ook wel de demo, dus kan je beetje inschatten hoever je komt in MP demo :)

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Laatst online: 20:37
offtopic:
JeBo zegt:
jij bent Terr of niet?

nein ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

zo, het topic komt weer op gang :P

Weet iemand al waar Tribes: Vengeance te koop is in Nederland op 22 oktober?
Ik heb het in iedergeval nog niet gezien op de site van de Freerecordshop, bol.com heeft um trouwens wel.
Bij Play.com kostie trouwens 28,99 :D, en bij bol.com 44,99

[ Voor 3% gewijzigd door RAZORDUDE op 14-10-2004 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynabyte verwacht hem ook op 22 oktober. Ik ga hem daar halen indien hij daar dan ook te koop is.( krijg ook nog lkkr 10% klantenkorting) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Dynabyte:
Release verwacht: 22-10-2004

VOORINSCHRIJVINGSPRIJS 39,00
RELEASE 22 OKTOBER 2004
RESERVEER NU!

GEEN KLANTENKAARTKORTING!

PRIJS NA RELEASE WORDT 44,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 19:15

FlyEragon

Alien Monkeys

Zou de single player missie een degelijk verhaal hebben? Dat het niet als een
multiplayer game is de hele tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Erkandude schreef op 20 oktober 2004 @ 01:18:
Zou de single player missie een degelijk verhaal hebben? Dat het niet als een
multiplayer game is de hele tijd...
Geen idee, ik heb de game besteld voor 29 euro (geen verzendkosten :D), en zal um binnen 5 dagen wel binnen hebben, dan laat ik je het wel weten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kep hem net gekocht. 44.95 met 10% klantenkaart korting van Dynabyte. Kwam dus op 40 euro + een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
De sp heeft zeker geen slecht verhaal, niet top maar zeker niet slecht. Je speelt afwisselend tussen een aantal hoofdpersonages enzo doorloop je het verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwweeeee...sp net uitgespeeld. :)

Vrijdag gekocht, maar pas zaterdag geinstalleerd! Ik denk een uurtje of 10 er mee bezig geweest verdeeld over de zaterdag en zondag. Op Normal-niveau.

Edit: denk zelfs minder als 10 uur!!

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 21:38:
wwweeeee...sp net uitgespeeld. :)
Hoe lang heb je erover gedaan dan?
Geen spoilers graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 19:15

FlyEragon

Alien Monkeys

WHA!! in 2 dagen de SP uitgespeeld? Daarvoor heb ik zoveel geld niet over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Het gaat dan ook om de multiplayer eh Erkandude :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo

Hans.Solo

Erkandude schreef op 24 oktober 2004 @ 23:44:
WHA!! in 2 dagen de SP uitgespeeld? Daarvoor heb ik zoveel geld niet over...
uhm ja, Tribes is vanaf dag 1 en deel 1 al multiplayer based geweest.
Single player is een leuke bonus, maar daar koop ik hem nie voor :)

117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ff de Mp demo gespeeld wat een "master" game.
ik vond deel 2 dus geen ruk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 18:56:
Ik heb net ff de Mp demo gespeeld wat een "master" game.
ik vond deel 2 dus geen ruk aan.
je bent eccht een van de weinige , ik denk dat je eigenlijk t2 niet echt goed kon, want het is tribes vengeance alleen dan 10x beter, minder bugfree, minder easy etc etc..

maar whatever, toch leuk dat er iemand is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ging er dus van uit dat er in de demo minders wapens en voertuigen zaten, maar dat was niet zo, dan mist het spel wel veel vergleken met tribes 2,

-je heb geen command menu meer, ik vond het altijd leuk om de turrets over tenemen.
-geen anti-air geschut.

of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo

Hans.Solo

1. Command Menu is er idd uit, oftewel geen turrets meer overnemen, maar dus ook niet meer ff snel orders uitdelen aan je clanmates a.d.h.v. een volledig tactisch overzicht.
Ik deed het in T2 nog wel eens als de tegenstander echt irritant werd, gewoon alle enemy units in de buurt van je base taggen met een attack commando, en dan raggen.

2. De MPB is eruit gesloopt, wat jammer is want dat was een grote advantage als je die ergens op een strategische plek kon dumpen. En ja ik weet dat die stomme jeep of buggy of whatever dat ding is een ammo station achterop heeft, ik weet OOK dat dat ding na een paar minuten verdwijnt, als er niemand in blijft zitten dusss...

3. AA turrets kennen ze idd niet meer nee, en missiles zuigen in T3, je hebt dus praktisch geen defense tegen airunits, wat mij tevens op punt 4. brengt, je kunt in vehicles zo gezellig van positie wisselen, kun je sturen en turrets bedienen tegelijk :( ,leuuuk NOT! Een van de mooiste momenten die ik onder T2 heb gehad, was een 20 minuten durende bombing spree met een Canadees, die gewoon de 1337-ste pilot was die ik tot op heden heb gezien, die vent wist het met een bomber voor mekaar te krijgen dat ik turrets aan de ONDERKANT van een zwevende base kon weg bomben. punt is, dit vind ik gewoon een coole game ervaring NIET omdat je de tegenstander zwaar pwned, maar omdat je met z'n 2-en zo goed samenwerkt DAT je de tegenstander pwned. _/-\o_ +5 voor die Canadees

5. het hele deployables/packs gebeuren is jammergenoeg heel wat minder dan T2 imho. In T3 dump je wat turrets en mines neer en that's it. T2: had je last van cloakers dumpte je motion sensors neer, knalden ze je main sensor overhoop, dan zette je gewoon een mooie pulse sensor perimeter op. Daarnaast had je je 2 verschillende soorten deployable turrets waarmee je kon rommelen, en je kon base turrets aanpassen aan je voorkeuren, veel last van air units? Overal AA en missile barrels op, veel last van ground units? overal mortar en plasma barrels op...

6. En mijn laatste negatieve T3 opmerking van vandaag, what's up met het maar 3 wapens kunnen meenemen in medium en heavy armor?? Kun je je uitdossen als een f****n tank, kun je bijna geen wapens meenemen! :(

Maar ik ben niet alleen maar negatief, ik moet zeggen dat grafisch de boel aanzienlijk is opgekrikt, ZONDER dat je een al te zwaar systeem moet hebben.
Tevens is de singleplayer leuk om eens ff door te spelen, maarrr voor degenen die nog nooit tribes hebben gespeeld is het een leuke en simpele manier om de basic skillz onder de knie te krijgen, ipv de T2 manier, je logt in op een server, en bent ongeveer 4 miljoen keer neergeschoten voordat je de boel een beetje doorhebt en het langer dan 30 seconden overleeft :P
En ook al is het aantal wapens / packs / deployables wat in T3 aanwezig is een stuk minder dan T2, ze zijn netjes gebalanced, oftewel je bent met alle mogelijke combo's van packs , armors en wapens wel aan mekaar gewaagd. Is in T2 wel eens anders geweest , waar ik in me Light Scout Sniper Gear toch eigenlijk best wel moeite heb om een mortier slingerende heavy met shieldpack tegen te houden, ALS ik het uberhaupt overleef :P >:)

Al met al mijn verdict : T3 is een leuk tussendoortje wat ik af en toe best wel online zal doen, maar definately geen reden voor mij om T2 onder in de kast te gooien en van mijn HD af te trappen...
In the end, is het lang gevreesde gameplay offeren voor graphics denk ik toch een beetje uitgekomen :(

[ Voor 1% gewijzigd door Hans.Solo op 27-10-2004 13:43 . Reden: ff typo's gefixed ]

117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefer

Reefer

madness

Hans.Solo schreef op 27 oktober 2004 @ 10:17:
En ja ik weet dat die stomme jeep of buggy of whatever dat ding is een ammo station achterop heeft, ik weet OOK dat dat ding na een paar minuten verdwijnt, als er niemand in blijft zitten dusss...
Dan wordt die rover denk ik gesloopt door de tegenstander, want ik heb ook wel es gehad dat er zo'n rover schuin achter de enemy base staat geparkeerd en ik rustig de hele ronde kon spawnen vanuit die rover en de enemy niks doorhad.

Maar het is inderdaad zo dat in de mp demo er wat weinig turrets zijn en sensors al helemaal niet.

En in T3 vind ik de mappen veels te klein, met zo'n energy pack kan je zo in een jump van de ene base naar de andere base springen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je aa/aaf instellen? ik kan het bij opties nergens vinden.

Ik vind het spel er wel vet uitzien. Niet echt heel mooi maar het kan er mee door ;) Helaas is het een dx spel en dus zit ik weer met een bagger fps met mijn x800 zodra er enemies/ontploffingen in beeld komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 18:46:

Ik vind het spel er wel vet uitzien. Niet echt heel mooi maar het kan er mee door ;) Helaas is het een dx spel en dus zit ik weer met een bagger fps met mijn x800 zodra er enemies/ontploffingen in beeld komen :(
Dat meen je niet, dat dat met zo'n kaart nog zo is :r .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 18:46:

De ATi kaarten zijn anders volledig DirectX optimised hoor ;). Op mijn R9700Pro heb ik iigv nergens last van :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja weet ik maar de rest van mijn pc (abit nf7-s/3200+) wil op een of andere manier niet helemaal lekker werken met mijn x800 dus in alle dx spellen heb ik ''lage'' fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Sweetttt, aanstaande zaterdag heb ik Tribes Vengeance ook binnen, mede dank aan Dathon, omdat hij het voor me gekocht heeft. Nu is de vraag wanneer ze Tribes 2 mods voor Tribes vengeance maken. Ik vind het wel fout dat je maar 3 wapens mee kan meenemen als Heavy Missile Lamer. Oeps je hebt helemaal geen Guided Missile Launcher in T3. toooppp 8)7 8)7

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo

Hans.Solo

Hihi af en toe, ff online meegedraaid in T3, en ondanks het feit dat het definatley wat mist vergeleken met T2 is het toch wel melig om die luitjes uit hun fighter te snipen als ze me proberen te raken, met die inaccurate raketten.
Er zit trouwens wel een vette range limit op de meeste wapens man, ik moet echt dichtbij iemand komen voordat je wat raakt...

117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:16

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Hans.Solo schreef op 04 november 2004 @ 11:11:
Hihi af en toe, ff online meegedraaid in T3, en ondanks het feit dat het definatley wat mist vergeleken met T2 is het toch wel melig om die luitjes uit hun fighter te snipen als ze me proberen te raken, met die inaccurate raketten.
Er zit trouwens wel een vette range limit op de meeste wapens man, ik moet echt dichtbij iemand komen voordat je wat raakt...
Geen snipes meer van 800+ meter? :(

Zal Dathon ook ff vragen of hij 1 box voor mij mee wil nemen :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kep de box gehaald, dus a.s. weekend zit Morpheus dus ook weer te Triben :P. En nee geen snipes meer van 800+ meter. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ik vind het maar niks die kleine maps, je bent zomaar bij de tegenstander.
Ik heb meer een arena gevoel.
Die pods ook, voor zo'n kleine afstand vind ik ze maar waardeloos.

Ben zelf met wat skins bezig en zal ze binnenkort wel op mn site zetten (binnenkort klaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefer

Reefer

madness

Ik heb net tribes vengeance aangeschaft , is nu bezig met installeren. Ik hoop eigenlijk ook wel dat er flink wat mods beschikbaar komen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

Heb Tribes3 net uitgespeeld... Moet toegeven dat er een geweldige game-play in zit. Helaas vindt ik het verhaal beetje saai, maar dat maken de geweldige schiet-missies wel weer goed :). Grapisch vindt ik het spel ook wel in orde.
Wapens zijn niet overpowered, je armor is niet te sterk, acties zijn redelijk goed te volgen (niet alles flitst aan je voorbij).

Het is een goed mengsel van meerdere spellen en je wordt op verschillende manieren getest: Frontal Attack, Snelheid, Reactievermogen, Stealth, Uithoudingsvermogen en uiteraard met een beetje timing.

Met name aan één functie ben ik verslaafd geraakt, het 'skieën'... heerlijk over het landschap glijden en hier en daar een bot afknallen :P. Dit uiteraard in combinatie met de JetPack :P

Helaas is er bij een goed spel ook vrijwel altijd een groot nadeel :( ... Merendeel van het spel speel je alleen, niet in teamverband. Hierdoor zijn tactics minder belangrijk en hangt alles veel meer van je reactie snelheid af. Bij Tribes2 was dit juist omgekeerd.

Maja, Tribes3 is naar mijn mening ook gewoon een single player spel.
Zeker een aanrader voor de FPS fanaat :) (die het niet zo heeft op irri teambots :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
The_Savage schreef op 09 november 2004 @ 14:30:
Maja, Tribes3 is naar mijn mening ook gewoon een single player spel.
Zeker een aanrader voor de FPS fanaat :) (die het niet zo heeft op irri teambots :Y) )
Ik heb de SP links laten liggen en speel gewoon dagelijks online CTF of fuel?

• Reefer

Reefer

madness

Ik speel ook multiplayer en daar heb ik het voor gekocht, singple player is een mooie bijkomstigheid.
Ik mis alleen wel die heatseeking missiles enzo :(
Ik heb zin om een tribes 2 mod te maken zijn er nog meer liefhebbers? ;)

Verwijderd

Tribes 2 mod voor Tribes 3!! Als die er is wil ik hem gelijk hebben. Maar ben zelf niet echt iemand die van mod-making verstand heeft.

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 13:45
Ik wil eigenlijk wel een Tribes1 Demo mod voor Tribes 3. Maar dat zal wel weer whishfull thinking zijn...

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:37
woei Tribes3?!

Ik ben echt totaal Tribes1 verslaafd geweest _/-\o_ Heerlijk spel!!
Mn systeem trekt deel3 waarschijnlijk niet, maar misschien dat ik eens t demootje probeer :) Maar cool om te horen dat er nog steeds wat met het idee wordt gedaan.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:16

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

frickY schreef op 11 november 2004 @ 18:47:
woei Tribes3?!

Mn systeem trekt deel3 waarschijnlijk niet, maar misschien dat ik eens t demootje probeer :) Maar cool om te horen dat er nog steeds wat met het idee wordt gedaan.
Als je computer UT2003/4 kan trekken dan is het geen probleem. Draait namelijk op deze engine.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

frickY schreef op donderdag 11 november 2004 @ 18:47:
woei Tribes3?!

Bij mij draait het heel goed op 800x600, medium settings, (detaillevel 1).
Detaillevel 1 kan je instellen in console, je kan ook 2,3 us proberen en zien hoe dat er uit ziet.

Ik heb radeon 8500LE 64mb, 512mb ddr, amd athlon 1800+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Er is een 2de SP Demo uit: http://www.gamershell.com/download_7987.shtml
Ben hem nu aan het downloaden :)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
Even aan elke out-tribes2-er TRIBES VENGEANCE is mijn grootste miskoop in jaren, zelfs een simple race spel als need for speed doe ik liever als dit, tis echt verpest, stelt me echt teleur, d8 dat het echt beter zou worden maar toch niet :( helaas tribes is RIP voor mijn, terug naar rocket arena
Pagina: 1 2 3 Laatste