1. Command Menu is er idd uit, oftewel geen turrets meer overnemen, maar dus ook niet meer ff snel orders uitdelen aan je clanmates a.d.h.v. een volledig tactisch overzicht.
Ik deed het in T2 nog wel eens als de tegenstander echt irritant werd, gewoon alle enemy units in de buurt van je base taggen met een attack commando, en dan raggen.
2. De MPB is eruit gesloopt, wat jammer is want dat was een grote advantage als je die ergens op een strategische plek kon dumpen. En ja ik weet dat die stomme jeep of buggy of whatever dat ding is een ammo station achterop heeft, ik weet OOK dat dat ding na een paar minuten verdwijnt, als er niemand in blijft zitten dusss...
3. AA turrets kennen ze idd niet meer nee, en missiles zuigen in T3, je hebt dus praktisch geen defense tegen airunits, wat mij tevens op punt 4. brengt, je kunt in vehicles zo gezellig van positie wisselen, kun je sturen en turrets bedienen tegelijk

,leuuuk NOT! Een van de mooiste momenten die ik onder T2 heb gehad, was een 20 minuten durende bombing spree met een Canadees, die gewoon de 1337-ste pilot was die ik tot op heden heb gezien, die vent wist het met een bomber voor mekaar te krijgen dat ik turrets aan de ONDERKANT van een zwevende base kon weg bomben. punt is, dit vind ik gewoon een coole game ervaring NIET omdat je de tegenstander zwaar pwned, maar omdat je met z'n 2-en zo goed samenwerkt DAT je de tegenstander pwned.

+5 voor die Canadees
5. het hele deployables/packs gebeuren is jammergenoeg heel wat minder dan T2 imho. In T3 dump je wat turrets en mines neer en that's it. T2: had je last van cloakers dumpte je motion sensors neer, knalden ze je main sensor overhoop, dan zette je gewoon een mooie pulse sensor perimeter op. Daarnaast had je je 2 verschillende soorten deployable turrets waarmee je kon rommelen, en je kon base turrets aanpassen aan je voorkeuren, veel last van air units? Overal AA en missile barrels op, veel last van ground units? overal mortar en plasma barrels op...
6. En mijn laatste negatieve T3 opmerking van vandaag, what's up met het maar 3 wapens kunnen meenemen in medium en heavy armor?? Kun je je uitdossen als een f****n tank, kun je bijna geen wapens meenemen!
Maar ik ben niet alleen maar negatief, ik moet zeggen dat grafisch de boel aanzienlijk is opgekrikt, ZONDER dat je een al te zwaar systeem moet hebben.
Tevens is de singleplayer leuk om eens ff door te spelen, maarrr voor degenen die nog nooit tribes hebben gespeeld is het een leuke en simpele manier om de basic skillz onder de knie te krijgen, ipv de T2 manier, je logt in op een server, en bent ongeveer 4 miljoen keer neergeschoten voordat je de boel een beetje doorhebt en het langer dan 30 seconden overleeft

En ook al is het aantal wapens / packs / deployables wat in T3 aanwezig is een stuk minder dan T2, ze zijn netjes gebalanced, oftewel je bent met alle mogelijke combo's van packs , armors en wapens wel aan mekaar gewaagd. Is in T2 wel eens anders geweest , waar ik in me Light Scout Sniper Gear toch eigenlijk best wel moeite heb om een mortier slingerende heavy met shieldpack tegen te houden, ALS ik het uberhaupt overleef
Al met al mijn verdict : T3 is een leuk tussendoortje wat ik af en toe best wel online zal doen, maar definately geen reden voor mij om T2 onder in de kast te gooien en van mijn HD af te trappen...
In the end, is het lang gevreesde gameplay offeren voor graphics denk ik toch een beetje uitgekomen
[
Voor 1% gewijzigd door
Hans.Solo op 27-10-2004 13:43
. Reden: ff typo's gefixed ]