Toon posts:

Power DVD XP maar 2 luidsprekers

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag mijn Audigy 2 en Logitech Z-640 binnen gekregen, maar bij Power DVD kan ik alleen maar uit twee speakers kiezen :? Wie heeft hier een oplossing voor?

Ik heb Power DVD XP 4.0 en heb deze al opnieuw geinstalleerd. Ik heb de search gebruikt, maar niets gevonden.

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

stel zowel SurroundMixer als Windows zelf, in op 5.1 (terwijl PowerDVD niet gestart is).
En probeer opnieuw.

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heb je wel de multichannel versie van PowerDVD?

edit:
How to Detect if Your PowerDVD is 2 or Multi-Channel, daar kan je zien hoe je erachter komt welke versie je hebt.

[ Voor 70% gewijzigd door Joni op 11-06-2003 21:51 ]

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-02 16:38
de standaard bijgeleverde versie van powerdvd kan alleen 2 channels aan, het is idd stom, maar het is niet anders...

Verwijderd

Topicstarter
Zowel luidsprekerinstellingen van Creative zelf als de instellingen van Windows (in configuratiescherm) staan op 5.1 Helaas verhelpt dit mijn probleem niet :O

De PowerDVD versie die ik heb, kreeg ik bij mijn videokaart.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 21:51 ]

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-02 16:38
Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 21:50:
Zowel luidsprekerinstellingen van Creative zelf als de instellingen van Windows (in configuratiescherm) staan op 5.1 Helaas verhelpt dit mijn probleem niet :O

De PowerDVD versie die ik heb, kreeg ik bij mijn videokaart.
yep, 2 kanaals :) dat wordt de 5.1 versie "kopen"

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Dan heb je hoogstwaarschijnlijk niet de multichannel version, maar heb je alleen "toegang" tot stereo

Verwijderd

Topicstarter
Waar slaat dat nu weer op :( Denk je een goed programma te hebben, krijg je dit. Maar goed, ik kan idd alleen voor 2 speakers kiezen ja. Dat wordt opzoek naar een ander progje.

In ieder geval bedankt ;)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:08
Volgende keer gaarne de help van het programma gebruiken..

En anders toch beter zoeken: Over problemen met meerkanaals geluid is echt heel veel te vinden
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.