Toon posts:

Postcodecheck Versatel in eigen site

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk voor 'n bedrijf dat Versatel (internet en telefonie) pakketen verkoopt, als een soort tussenpersoon. Nu willen wij op onze website een link naar de postcodecheck van Versatel (www.versatel.nl) zetten, maar dit lukt niet.

Onze klanten mogen namelijk niet in het ordersysteem van Versatel terechtkomen. Helaas krijgt een klant op 't eind van de postcodecheck van Versatel de mogelijkheid de producten daar te bestellen. Dit gaat alleen door onderaan die pagina op de knop 'verder' te klikken. Ik had al bedacht dat dat waarschijnlijk makkelijk weg te toveren was. Ook staan op de site van Versatel de producten. Daarop mag de klant ook niet terechtkomen, omdat ook daar weer links staan naar online bestellen bij Versatel, terwijl dat bij ons moet gebeuren.

De problemen:
- ik kan niet direct linken naar de postcodecheck van Versatel, omdat dit achter een javascript: void go blabla gedoe zit (ik weet de url niet)
- toen had ik bedacht om m.b.v. layers de pagina van Versatel in onze site te openen en dan layers over alle onderdelen te plakken behalve die van de postcodecheck. Maar helaas gaat dit ook niet omdat de pagina van Versatel ontdekt dat ie geopend wordt in een andere site en dan gaat ie automatisch over naar full-screen.

Wie o wie kan helpen?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

contact opnemen met versatel :?
lijkt me dat jullie als tussenpersoon gewoon die code kan krijgen toch :?

Verwijderd

Erkens schreef op 11 June 2003 @ 21:13:
contact opnemen met versatel :?
lijkt me dat jullie als tussenpersoon gewoon die code kan krijgen toch :?
deep linken naar de postcode check heeft geen zin, want je komt bij een positieve postcode altijd op de bestelsite uit, vraag dus aan versatel of ze een mogelijkheid willen maken om als wederverkoper toegang te krijgen tot de postcode db, net zoals met mxstream

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-08 18:29
Je kunt een eigen PHP script schrijven wat als server een aanvraag doet, en dan de reactie ontvangt. Die reactie kun je dan controleren op het succes van de actie. Je gaat eigenlijk een soort van content jatten doen. Ik hoop dat je IP niet geblocked word.

Verder is het waarschijnlijk tegen de regels in, als het de bedoeling zou zijn hadden ze vast wel wat daarop bedacht.

Verwijderd

djluc schreef op 11 June 2003 @ 21:39:
Je kunt een eigen PHP script schrijven wat als server een aanvraag doet, en dan de reactie ontvangt. Die reactie kun je dan controleren op het succes van de actie. Je gaat eigenlijk een soort van content jatten doen. Ik hoop dat je IP niet geblocked word.

Verder is het waarschijnlijk tegen de regels in, als het de bedoeling zou zijn hadden ze vast wel wat daarop bedacht.
En dan hoop je dat ze niet op refferer checken....

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 21:33:
[vraag dus aan versatel of ze een mogelijkheid willen maken om als wederverkoper toegang te krijgen tot de postcode db
dat zeg ik toch :/

Verwijderd

min of meer, je stelde voor dat ts de postcode check code zou krijgen, maar als je 1 ding als wederverkoper niet makkelijk krijgt is het de source code... Tenminste dat begreep ik. Wat versatel wel kan doen, is een aparte php pag maken die redirect naar de door Ts opgegeven parameter als het succesvol is

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 21:47:
[...]

min of meer, je stelde voor dat ts de postcode check code zou krijgen, maar als je 1 ding als wederverkoper niet makkelijk krijgt is het de source code... Tenminste dat begreep ik. Wat versatel wel kan doen, is een aparte php pag maken die redirect naar de door Ts opgegeven parameter als het succesvol is
dat komt dus op hetzelfde neer ;)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Dit mag dus niet... wil je iets gebruiken waar voor betaald moet worden... betaal er dan gewoon voor. Als je al als intermediair werkt voor Versatel krijg je misschien nog wel korting ook, of mag je er gratis gebruik van maken.

Het komt per slot van rekening de verkoop ten goede toch? ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.