[Kazaa lite] Avi Preview maximale previewtijd?

Pagina: 1
Acties:

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Voor het previewen van avi's vanuit k* gebruik ik Avi Preview. Alleen blijft de preview altijd 20 minuten en 51 seconden terwijl ik al minstens 50 Mb meer heb gedownload van de desbetreffende avi.

Het lijkt wel of er een maximale previewtijd op het .dat-bestand zit of dat het .dat-bestand brak is. Weet iemand of dit zo is of heeft iemand dezelfde ervaringen gehad?

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
er zit een errortje in je avi, gooi hem ff door divfix heen en probeer het dan nog eens, oh ja: zorg wel dat je hem als een nieuw bestand saved, anders vern**k je je download

EDIT:
DivFix

[ Voor 54% gewijzigd door OnTracK op 11-06-2003 21:15 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 09:27

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Dit gebeurt wel vaker, gewoon wachten tot de film helemaal binnen is, dan kan je hem gewoon helemaal bekijken.

Ik had laatste een filmpje gedownload van 30 minuten, maar kon toen die voor 90% binnen was nog maar 4 minuten bekijken.

Sometimes human's are...

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

ja heb ik ook. Preview gebruik ik alleen om ff te checken of je niet heel wat anders download.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 14:20
komt omdat er in meerdere stukken wordt gedownload , zodus kan er nog een stuk ontbreken tussen 2 andere stukken