Toon posts:

Leden lijst van DPC

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag mij af of er niet ergens een leden lijst van alle sub-teams van DPC ge plaatst kan worden.

Nu zien we alleen de top 30 van gistere wat op zich zelf wel aardig is maar ik mis een overall status voor alle teams die mee doen.
Dan kunnen namenlijk ook de teams die gewoonlijk niet/nooit in de top 30 zien hoe goed/veel ze doen binnen de DPC.

Ik denk dat dit sommige mensen meer aanspoort om extra pjuters te laten kraken dan de dagenlijkse stats en het brengt ook nne beetje een competitie gevoel teweeg onder in de regione van DPC.

Ik hoop dat hier een positieve reactie opkomt met een lijst.

Verwijderd

als eigenaar van {dpc} Team Macintosh wil ik graag mededelen dat Mo-Bees zo'n lijst heeft

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 14:38
Ik ben op dit moment ver gevorderd met een systeem voor het tonen van de stats. De hele DPC lijst wordt opgeslagen, en de bezoeker kan zelf kiezen welk gedeelte van de lijst hij wil zien. Verder kan hij ook terug zoeken en grafiekjes bekijken.

Ik ben nog op zoek naar een goede locatie voor deze stats. Benodigd is php4 en MySQL. Hopelijk kan dit straks als ze klaar zijn op www.dutchpowercows.org geplaatst worden (Chaos?)...

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Op http://www.dutchpowercows.org kan je al een overzicht met subteams vinden, incl. leden, MHz, etc...