Toon posts:

[WLAN] Hoge ping met sprongen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan sinds ik mn USB WLAN adapter gebruik niet fatsoenlijk meer gamen, als ik stil sta loopt het perfect, ping van 40 (naar internet, dus niet lokaal) maar zo snel ik ga bewegen vliegt de ping naar soms 999 (hoger teltie niet). de adapterdjes staan (adhoc dus) zo'n 10 meter van elkaar af, de verbindings sterkte is "exelent" mn download snelheid is ook gewoon zoals normaal.
weet iemand wat ik hier aan kan doen? iets met
Fragmentation Threshold: 2346
RTS Threshold: 2347
Rate Mbps: 11
?
anderen die er ook last van hebben?

(btw: heb FAQ's gelezen en gezocht, nog niets gevonden, ben nog aan het doorzoeken)

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:00

slaay

Natuurbeleven.com

De laatste firmware en drivers?

Grote kans dat het daar aan ligt!

Dich bis echt unne foëzen haas

• trankilo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-06 14:48
Goeie spullen gebruiken.
AP met veel power en goede antenne(s) (voorbeeld een getweakte WAP11 v2.2)
Of PCMCIAkaartjes met pit en goede ontvangstgevoeligheid (zoals de Senao Long Range kaartjes :9 )

Het is ook niet duidelijk welke spullen je nu gebruikt. Zal wel helpen om een antwoord te geven op je vraag......

Verwijderd

Topicstarter
linksys wusb11

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:27
heeft die toevallig een intersil prism 2.x chip?

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

Topicstarter
FatalError schreef op 12 June 2003 @ 21:37:
heeft die toevallig een intersil prism 2.x chip?
wat voor chips? :S waar kan ik dat zien?
ga ff zoeken in hardware beheer en op de site... als ik het vind post ik het, anders ga ik hulp nodig hebben :)

op de site van linksys kan ik niets vinden over de chip die erin zit, en in mn hardware profiel ook niet :S het is overigens de versie 2.6 (grappig om te zien dat die drivers uit begin 2001 stammen :) (ja zijn de nieuwste))

waar kan ik die chip vinden dan?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 22:50 ]

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:27
Ik heb even gezocht, maar er lijkt n Atmel chip op te zitten.
Als het n Intersil was had ik n firmwae voor je (zijn erg moeilijk te vinden).

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Pagina: 1