[zoekmachine] Hulp bij aanmelden..

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• rilla
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2025
Beste mensen,

Ik heb een probleem met een site. Onze website www.paltshof.nl hebben we al verschillende keren aangemeld bij onder andere www.google.nl maar verschijnt telkens niet in de zoekmachine! Heeft een van jullie een idee hoe dat kan?

Wij zijn ten einde raad, en zoeken daarom op deze manier hulp.

Alvast bedankt voor eventueele hulp. Misschien moeten jullie een de broncode bekijken en 'checken' of alles wel goed is?

Vriendelijk bedankt.

Ps. onze server heeft 'pingen' uit staan wegens verschillende dos aanvallen die de laatste tijd nog al eens gebeuren.. Kan dit er iets mee te maken hebben?

• FunFactory
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

FunFactory

Vroeger.....waren ze nog samen

Welkom @ GoT om mee te beginnen!

Het heeft inderdaad te maken met de broncode, is mijn ervaring. Een zoekmachine gaat in de pagina's zoeken naar trefwoorden. Deze kunnen tussen bepaalde tags gezet worden, zodat de zoekmachine de site eerder/ makkelijker indexeerd (toch?).

Het precieze weet ik er ook niet van.....

Je kan hier beter niets zetten....

• rilla
Dank u :)

Verwijderd

Voor google mss robots.txt of robot.txt, weet niet juist?
Maar dit had je natuurlijk zelf kunnen vinden, op je raadt het: google :).

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 10:41

mcB

Meld de site aan in de juiste categorie op www.dmoz.org
Google vindt de site dan vanzelf wel.

TIP; verdiep je eens in META-TAG's. Dat scheelt ook een hoop ( dan niet alles;) )

Strix (Skullflame)

• rilla
Mijn excuses. Ik ben niet zo bedreven met het internet hoor. Een ex-collega gaf mij het adres naar deze site en raadde mij aan om hier naar hulp/advies te zoeken.

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

het duurt meestal een tijdje voordat je in google verschijnt, kan wel een paar weken duren. En als je te vaak je site submit dan kan het ook zijn dat ze dat als spam beschouwen. een keer is wel genoeg.

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:08
Er zijn hier een hoop topics over geweest, gebruik voor de grap de search van dit forum eens. :) Daarnaast wil ik je verzoeken de verschillende FAQ te lezen. :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.