"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
[ Voor 6% gewijzigd door danplo op 11-06-2003 20:25 ]
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Mmm jah toch niet echt lekker.
Verwijderd
Drivers deïnstalleren en opnieuw installeren. Zou zo ook nog maar eens kunnen.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 20:27 ]
Zal het eens proberen. Laatst nog de pc schoongemaakt (5 dagen geleden) maar ik heb dit dus pas sinds 2 uur ofzo.Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 20:26:
kaart er al eens uitgehaald, slot schoon geblazen (niet in kwijlen), en em er weer ingestopt? Ik vrees niet dat het werkt, maar zolang je het niet zeker weet zal ik dit soort eenvoudige dingen zeker proberen.
Drivers deïnstalleren en opnieuw installeren. Zou zo ook nog maar eens kunnen.
Drivers deinstalleren lijkt geholpen te hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 11-06-2003 21:44 ]
als het een driver probje was negeer dit maar
[ Voor 25% gewijzigd door Pubbert op 12-06-2003 12:58 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Pixels is meestal core leek mij.Pollewob schreef op 11 June 2003 @ 20:23:
Lijkt idd erg op brak geheugen. Controleer de koeling en test de kaart eventueel in een andere pc, dan weet je het zeker.
1x tijdens te warm worden van een geforce 4 mx 420 kreeg ik groene puntjes in het beeld zo af en toe
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Mjah, Artifacts zijn vaak lange strepen of 3hoeken en eventueel volledig verneukte door elkaar lopende textures, gewoon allemaal pixels/lichte verplaatsingen etc vat ik op als Core, teminste bij een te hoge core op een GF2 mx of en te hoge core vmod op een gf4 kon ik ook zulke beelden als de topicstarter toveren.Pollewob schreef op 12 juni 2003 @ 14:43:
Core is vaak strepen/gekleurde vlaken in beeld. Als je je geheugen overclockt (en niet de core) krijg je ook artifacts
Maarja, misschien geeft de core fouten door aan mem en krijg je daarom dat, moeilijk te zeggen eigenlijk
Misschien eens een core/mem analyse topic
PS, is de topicstarter er nou al over uit wat het is ?
[ Voor 15% gewijzigd door Carel op 12-06-2003 18:35 ]
Jah volgens mij was het dus gewoon een driver probleem. Ik heb de drivers opnieuw geinstalleerd en alles werkt nu alweer een paar dagen perfect.Carel schreef op 12 June 2003 @ 18:31:
[...]
Mjah, Artifacts zijn vaak lange strepen of 3hoeken en eventueel volledig verneukte door elkaar lopende textures, gewoon allemaal pixels/lichte verplaatsingen etc vat ik op als Core, teminste bij een te hoge core op een GF2 mx of en te hoge core vmod op een gf4 kon ik ook zulke beelden als de topicstarter toveren.
Maarja, misschien geeft de core fouten door aan mem en krijg je daarom dat, moeilijk te zeggen eigenlijk
Misschien eens een core/mem analyse topic
PS, is de topicstarter er nou al over uit wat het is ?