Toon posts:

[WIN XP] iTouch probleem in XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Pas heb ik een nieuwe Logitech toetsbord gekocht (internet navigator keyboard SE) en aangesloten op de USB poort. Ik heb de drivers geinstalleerd en het leek allemaal te werken. Maar nu bij het afsluiten en afmelden (maakt niet uit welke XP gebruiker) gaat de pc heeeel langzaam uit. Blijft zeker 2 a 3 minuten 'niks' doen en dan gaat hij eindelijk naar het scherm met 'u wordt afgemeld' etc. totdat de pc uitgaat.

Als ik in de taakbalk op het icoontje van iTouch klik met de rechtermuisknop en dan afsluiten doe, zodat het icoontje weg gaat. En dan ga afsluiten of afmelden gaat het wel heel snel en is de pc binnen 5 seconden uit.

Ik heb al gezocht in verschillende topics en het prbleem komt vaker voor. Maar die andere mensen die het ook hebben, hebben dan nog software versie 1.8x. Ze raden dus aan om de nieuwe driver van de logitech site te halen. Maar die nieuwe drivers heb ik al. Het probleem gaat bij mij dus niet weg met nieuwe drivers.

Wie kan mij helpen en heeft een idee?

B.v.d. Datron

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 20:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

De versie die ik nu heb is trouwens 2.15

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

FAQ Forumgedrag - Not-done
Zou je alsjeblieft 24 uur willen wachten voordat je je topic weer onder de aandacht brengt, iedereen wil uiteraard snel geholpen worden ;).