Ik heb hier op me testbak 2k svr draaien met TS in remote admin mode. TS werkt prima. Alleen had ik eerder altijd de tswebplugin zodat je via de browser kon TS'en vanaf de clients. Dat is ideaal als je een stel amateurs op je TS wil laten werken van buitenaf. Dan hoeven ze die client niet te installeren.
Maar nu heb ik tsweb weer geïnstalleerd en nu werkt het dus niet meer. De default openingspagina pagina opent wel (gewoon op IIS), alleen als je de servernaam/ip invoert dan krijg ik alleen een leeg scherm met een rechthoek erin dat 800*600 is geloof ik.
Als ik dan de error opvraag geeft ie het volgende aan:

Kan best zijn dat ik iets vergeten ben natuurlijk. Nu heb ik 2k srv + sp3 + iis draaien. De rechten op de "website" staan allemaal goed.
Maar nu heb ik tsweb weer geïnstalleerd en nu werkt het dus niet meer. De default openingspagina pagina opent wel (gewoon op IIS), alleen als je de servernaam/ip invoert dan krijg ik alleen een leeg scherm met een rechthoek erin dat 800*600 is geloof ik.
Als ik dan de error opvraag geeft ie het volgende aan:

Kan best zijn dat ik iets vergeten ben natuurlijk. Nu heb ik 2k srv + sp3 + iis draaien. De rechten op de "website" staan allemaal goed.