Toon posts:

Ipaq h3950 + TomTom 2

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een Ipaq+gps aan te schaffen. Nu zag ik deze laatst als setprijs voor e749,- (dixons), compleet met gps-reciever en software.

Heeft iemand (goede of slechte) ervaringen met deze set?
Tevens zou ik ook graag willen weten of het mogelijk is om de gps-module LOS te kopen, en welk merk ik dan het beste kan kopen.

Het betreft dus een ipaq 3950, Compleet met TomTom2. (64mb, lijkt me echter niet genoeg om de complete benelux in te laden?)

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03 09:14
draai zelf een hp5450 + tomtom2, met 128 mb, ben tevreden over... je kan niet verwachten dat ie alle nieuwe wegen kent enzo maar voor de rest een super ding!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan 't twijfelen of ik de navman moet nemen, of die module die tomtom erbij levert ?
(de software van tomtom schijnt echter veel beter te zijn)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Over de tomtom2 zijn er veel topics te vinden, zo ook over de ipaq3950, maar het maakt eigenlijk niks uit welke PocketPC je gebruikt, als TT het ondersteunt, werken ze allemaal even goed.

Als je even zoekt kan je flink wijzer worden en had je ook niet gevraagd of 64MB genoeg is om heel benelux in te laden, want dan had je gelezen dat heel benelux slechts iets meer dan 30MB bedraagt.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.