Toon posts:

[bios] Raar probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een latitude CP met daarop ME

ik dacht weet je wat ik haal ME weg dus ik heb het weggehaald en wil van mijn cd booten om 2000 te installeren

MAAR
ik kom mijn bios op geen mogelijke manier in ? Del niet f2 niet f8 niet Shift+ noem het maar op niet.

dus ik dacht ik draai eerst een bios update , hij boot nl van mijn floppy maar als ik er een download van dell.nl
dan moet ik eerst eeen deel vanuit windows erin zetten en dat kan dus niet meer

wie kent dit probleem en kan mij helpen ?

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:42
Kun je niet gewoon een opstartdiskette maken en dan daarvanaf 2000 instaleren?

offtopic:
Weet je zeker dat het niet gewoon [del] is :+

[ Voor 8% gewijzigd door iets op 11-06-2003 19:37 ]

tvw

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 20:06
Om de bios te updaten heb je in principe geen besturingssysteem nodig. Als je een flash-diskette maakt met de juiste bestanden vanaf de Dell site zou je je bios zonder problemen moeten kunnen upgraden. Maar ik denk dat je hier een ander probleem hebt (moederbord kapot?) aangezien je niet eens meer in de bios kunt komen.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
Op start diskette kan wel maar om mijn cdrom speler in mijn laptop te doen moet ie uit staan

Ik denk dat ik een corrupte versie had gedownload van dell want ik heb net een andere gedowloand van een andere site en die doet het wel :S heel raar.

en ik kwam echt NIET in mijn bios hervoor ik snapte er echt geen kont van nu kom ik er gewon in met F2

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 20:06
Keej succes dan :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
THnx hij doet het nu en ben aan het installeer HEEL erg vaag dit maar jah het blijven computers he :)
Pagina: 1