Toon posts:

Mohaa(s) op de Macintosh

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil niet spammen maar er is een erg handige site die specifiek ingaat op Mohaa en Spearhead voor de Macintosh. Er zijn diverse FAQ's enz.

http://jump.to/macmohaa

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Meestal zijn mac bezitters niet echt gamers of hebben ze een pc staan voor games toch?

Hoe zou dat nou lopen op zo'n mac? Wat is de snelste kaart die je in een mac kan gooien?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

1 probleempje als je MOHAA en MOHAA:SH draait op je mac: je wordt vaak van servers gekicked / banned omdat ze een hacked .exe detecten.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tsja... Beetje vreemd om een Macintosh te kopen als je er óók op wilt gamen.

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ach als je een mac hebt wil je soms ook gamen zonder meteen een pc te kopen.. denk ik.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-12-2025

mokumouse

LOLstoel User

Dinictus schreef op 12 juni 2003 @ 17:17:
Meestal zijn mac bezitters niet echt gamers of hebben ze een pc staan voor games toch?

Hoe zou dat nou lopen op zo'n mac? Wat is de snelste kaart die je in een mac kan gooien?
dit valt heel erg mee ga maar es op sites kijken zoals: www.insidemacgames.com enzo.

Snelste videokaart momenteel voor de mac is gewoon een ATI 9800. ATI en NVIDIA maken op kleine schaal kaarten voor de mac. Wat betreft performance. Die is dik in orde zeker bij MOHAA. Is de quake 3 engine, en deze ondersteund multiple CPU's. ga maar es opzoek naar de tkest cg_smp "0" in je quake3 config file. dit is de switch voor het aan of uitzetten van de support.

Blaat...

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:41

Pubbert

random gestoord

Je heb geloof ik Radeon 9000 kaarten voor MAC's.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Pagina: 1