gta 3 systeemeisen???

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03-2022
misschien een beetje raar wat ik nu ga melde maar toch: vorig jaar had ik gta 3 op mn computer. draaide super. toen heb ik hem verwijderd, en nu weer opnieuw geinstalleerd. en nu doet hij het reete traag. ik heb in de tussentijd wel een nieuwe harddisk en 256 mb ram bijgeplaatst. dit zijn mn specs:

amd 750 mhz
256 mbram
80 Gb + 15 GB harddisk
Asus v3800 pro series 32 mb ram
Windows XP

kan iemand me helpen min probleem op te lossen. ik heb alle configs al laag gezet, maar het helpt niet, het beeld blijft haperen. ik zat zelf te denken aan een andere videodriver, maar ik weet niet welke ik het beste kan nemen: die van asus of van nvidia. plz help mij, ik wil gta 3 weer spelen

bij voorbaat dank

paul

GuitarFacts | Last.fm | Google Zoekmachine Optimalisatie

Verwijderd

Groot gta3 topic misschien ?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik vind het wel knap dat het ooit super heeft gedraait hoor. Jouw ASUS V3800 Pro is namelijk een TNT2 en die is nou niet bepaald geschikt voor GTA3. Je kan trouwens gewoon de nieuwste drivers van www.nvidia.com halen hoor, die zullen gewoon werken :)

Verder zou ik een reinstall aan kunnen raden van je Windows, aangezien in een paar maanden tijd er veel veranderd (lees: verragt) kan worden waardoor spellen niet meer goed lopen.

Maar de beste oplossing is gewoon upgraden, je videokaart is gewoon te sloom voor spellen als GTA3, ook al heeft ie het ooit wel goed gedaan.
(Hoe kan je trouwens 256 MB ram erbij plaatsen en toch maar 256 MB hebben? :P)
Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 19:07:
Groot gta3 topic misschien ?
Nope, lees dit maar eens: Lees dit voor je een topic opent/een reply post!
En verder lijkt me dat niet zo heel slim trouwens, aangezien GTA3 topics nu al aardig oud zijn en je dan dus een oud topic kickt. En hier is SPV voor :)

[ Voor 23% gewijzigd door Hahn op 11-06-2003 19:10 ]

The devil is in the details.

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020

KolNedra

...

gta 3 systeemeisen???

Waarom 2 topics ?

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03-2022
ok bedankt marco. ik zal t proberen...

GuitarFacts | Last.fm | Google Zoekmachine Optimalisatie

Verwijderd

Ik zie dat je al eerder een topic had geopend op I&T. Voor topic move en dergelijke meld het dan effe hier -> Schop een Modje Zie ook @ Lees dit voor je een topic opent/een reply post!

Verder kan je de search gebruiken en zoeken naar -> GTA3, check ook de grote GTA3 topics. Download driver: 23.11 voor je videokaart.

Ik heb de vermoede dat het aan je nieuwe HarDisk ligt, haal je nieuwe HD 'ns effe uit, schone installatie is de moeite waard! ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 19:16 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

In gta 3 systeemeisen??? verder...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.